Gjest BeateMarie Skrevet 15. august 2000 Del Skrevet 15. august 2000 Dette er utrolig! Har alltid hatt ren hud, men nå, i en alder av 25, kommer det små kviser i panne og på hake. Vel har jeg spist mye snacks i sommer og slikt, men hvorfor kommer det sånn uten videre? Hva gjør jeg for å bli kvitt dette???? Tips? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anom Skrevet 16. august 2000 Del Skrevet 16. august 2000 Dette må du nok leve med... Hormoner + alder = kviser. Selv hadde jeg ferskenhud som tenåring, men nå, som 33-åring, har jeg kviser. Får dem under eggløsning og under mensen. Body Shop har et kjempefint produkt mot kviser; Blemish Stick, som inneholder tea tree oil, med en tilhørende dekkstift som dekker utrolig bra! Når jeg bruker disse produktene, bryter kvisene aldri helt ut, men demper seg ned og forsvinner til slutt. Men de kommer jo selvfølgelig igjen. Anbefales på det sterkeste! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-8531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-10050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-11154 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-12258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-13362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-14466 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-15570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-16674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-17778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-18882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christian Anker, lege Skrevet 22. august 2000 Del Skrevet 22. august 2000 Her er et tidligere spørsmål og svar som kanskje er av interesse for deg: "Kviser som voksen. Aldri har jeg hatt problemer med uren hud, men det har jeg fått nå. Jeg er i midten av tyveårene, og får den ene kvisen etter det andre. Det er som om jeg nettopp er kommet i puberteten ! Hva er det som skjer med meg ? Blir jeg kvitt dette ? De fleste har størst problemer med kviser i tenårene. Andre får kvisene litt senere i livet. Behandlingen er imidlertid lik. Jeg vil derfor anbefale deg å kontakte lege slik at du kan få hjelp. Legen kan samtidig sjekke at hormonbalansen din er i orden. Tenk også over din livssituasjon. Vi vet at en stressende hverdag øker kroppens produksjon av mannlige hormoner. Slike hormoner øker forekomsten av kviser. Vær for øvrig varsom med å bruke fete kremer i ansiktet. De stopper til talgkjertlene."Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg med legen din. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/2287-kviser-i-en-alder-av-25/#findComment-19986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.