Gå til innhold

Har overhodet ingen sexlyst

Anbefalte innlegg

Gjest Sopelimen

Jeg har rotet meg inn i en ond sirkel. I fjor ble det et vanvittig oppgjør mellom meg og exen som førte til en psykologisk krigføring mot meg. Etterpå forventet han at vi var "kjærester" igjen, og for å beskytte sønnen min mest mulig har jeg hatt sex med han inni mellom. Men nå er det stopp. Jeg blir kvalm bare på tanken. Og jeg blir kvalm på tanken på oppgjøret som vil følge. Hadde jeg enda klart å utsette det til over sommeren. Med ferier og alt vel overstått. Med fare for å være feig, er det noen som kan hjelpe meg til en løgn jeg kan servere som han må godta slik at jeg slipper sex?? En psykisk lidelse, en sykdom (som selvsagt ikke kan være seksuelt overførbart, tenk på sjalusien. Og heller ingen psykisk lidelse som gjør meg uskikket til å være mor) et eller annet til sommeren er over. Hilsen helt utbrent og utkjørt av en ex som lever i en villfarelse (som jeg selvsagt har vært delaktig i pga husfreden.) Til orientering vi bor ikke sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228758-har-overhodet-ingen-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Persille

Det er nok ikke løsningen å dikte historier - men magesår kan være en plan.

Da har man vondt helt øverst i magen, og for min del var det vondt med fysisk aktivitet som krevde at jeg rørte på magemusklene, eller i det hele tatt rørte ved noe på innsiden i det området.

Støt mot livmoren vil jo kvalifisere til å smerte - så det bør du jo da unngå...

Og så har man jo gode og dårlige dager selvfølgelig, så om du gjør andre ting som krever aktivitet, kan du si du hadde en god dag.

Eller si at du har fått påvist celleforandringer i livmorhalsen etter GU. Det har ingenting med sykdommer å gjøre, men det fører til at du må ta noen prøver i tiden fremover for å se om det kan være kreft, som igjen fører til at du ikke kan ha sex. Det blir som etter fødsel, du blir litt sår, og det skal ikke komme noen bakterier inn der.

Det er jo ikke helt sant verken symptom- eller løsningsmessig, men du kan jo ta sjansen på at han ikke sjekker om det kan stemme.

Gjest Sopelimen

Det er nok ikke løsningen å dikte historier - men magesår kan være en plan.

Da har man vondt helt øverst i magen, og for min del var det vondt med fysisk aktivitet som krevde at jeg rørte på magemusklene, eller i det hele tatt rørte ved noe på innsiden i det området.

Støt mot livmoren vil jo kvalifisere til å smerte - så det bør du jo da unngå...

Og så har man jo gode og dårlige dager selvfølgelig, så om du gjør andre ting som krever aktivitet, kan du si du hadde en god dag.

Eller si at du har fått påvist celleforandringer i livmorhalsen etter GU. Det har ingenting med sykdommer å gjøre, men det fører til at du må ta noen prøver i tiden fremover for å se om det kan være kreft, som igjen fører til at du ikke kan ha sex. Det blir som etter fødsel, du blir litt sår, og det skal ikke komme noen bakterier inn der.

Det er jo ikke helt sant verken symptom- eller løsningsmessig, men du kan jo ta sjansen på at han ikke sjekker om det kan stemme.

Tusen takk. Du skal vite at jeg ikke liker å måtte ty til nødløgn og at det heller ikke er noen langvarig løsning. Men en kopi av fjorårets sommer er mitt mareritt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...