Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 5 mnd.. og i starten hadde vi masse sex og koste oss og sånn, men nå den siste mnd så har hun lissom.. hun er nesten aldri med lenger.. i dag er det 3 dager siden vi kosa på noen måte sexuelt.. ikke forspill, ingenting.. jeg spurte henne i dag.. jeg hadde lyst. jeg har alltid lyst, men hun har på en måte "dabba" litt av virker det som.. virker ikke som jeg tenner henne like mye lenger eller noe.. Virker som hun ikke blir kåt av meg lenger :( Jeg spurte i dag, men da sa hun. nei, jeg har ikke lyst nå.. også når vi har sex så blir hun noen ganger bittelitt sår.. men det går fort bort.. og med at det er 3 dager siden sist, burde det være borte for lengst, så kan ikke se at det kan være grunnen. Hun vil ikke kose meg engang lenger. Selvom hun har mensen eller er sår da. Når hun ikke er sår, koser jeg på henne. rompa, puppene, nipplene, musa osv. men til ingen nytte, hun blir ikke kåt i det hele tatt virker det som. uansett å mye jeg koser.. gjorde det sist i dag morges. men ingen respons. Tenner hun ikke på meg lenger? Gjør jeg henne ikke kåt lenger? :( ide om hva det kan være? HJELP MEG!!!! HVA SKAL JEG GJØRE?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228774-tenner-hun-p%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Angelica :o)

3

• rose23

1

• Sofline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sopelimen

Ikke lett å vite.. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg vært der for henne som kjæreste men trukket den seksuelle delen av forholdet deres litt bak, og latt henne være i fred, lenge! Kanskje tre-fire uker der du bare er en god venn og kjæreste. I løpet av denne tiden bør hun ha tatt initiativ selv. Men hun må få god tid på seg. Masing fører til at jenter "låser" seg litt og da blir ingen ting bedre. Gi henne masse bekreftelser på hennes egen personlighet med mer...:). Jenter liker å bli verdsatt for mer enn kropp og sex, og da kommer det andre etter... Lykke til!!

Gjest sjøstjerna

Ikke mas.

Min første kjæreste var som du beskriver deg selv. Jeg stortrivdes med han. Var kjempeforelsket. Det gikk ikke på tenningen.

Men MASINGEN holdt jeg ikke ut. SÅ jeg avsluttet forholdet.

Ergo er jeg enig med sopelimen. Gi av deg selv- uten sex. Hold hender, stryk over kinnet. Snakk og lek. Men ikke gjør seksuelle fremstøt på en stund.

Gjest Persille

"Når hun ikke er sår, koser jeg på henne. rompa, puppene, nipplene, musa osv. men til ingen nytte, hun blir ikke kåt i det hele tatt virker det som."

Dette er ofte oppskriften på hvordan man IKKE får en jente tent...

Jenter tenner på andre ting enn gutter, og ofte er ikke den fysiske berøringen det viktigste. Mitt tips er å by på andre ting, middag, litt enkel massasje (fot eller skuldre mens dere ser på tv), en liten blomst, kanskje en sjokolade - små ting hun liker som viser at du tenker på henne.

Når dere skal sove kan du med fordel legge deg inntil henne, holde rundt henne, stryke henne på ryggen, armene, utsiden av låret - ikke-seksuelle steder, bare for kos.

Gutter er gjerne så fokusert på sex-delen at de glemmer alt det andre jenter vil ha, og så blir alt helt feil for jentene...

Så, som de andre sier, dropp masingen, fokuser på å møte hnne på de områdene hun vil, de andre tingene kommer av seg selv. Det er ingen krise om det går en uke mellom hver gang dere har sex en periode, sånne ting går opp og ned.

Gjest KariKruskakli

"Når hun ikke er sår, koser jeg på henne. rompa, puppene, nipplene, musa osv. men til ingen nytte, hun blir ikke kåt i det hele tatt virker det som."

Jenter tenner på andre ting enn gutter, og ofte er ikke den fysiske berøringen det viktigste. Mitt tips er å by på andre ting, middag, litt enkel massasje (fot eller skuldre mens dere ser på tv), en liten blomst, kanskje en sjokolade - små ting hun liker som viser at du tenker på henne.

Når dere skal sove kan du med fordel legge deg inntil henne, holde rundt henne, stryke henne på ryggen, armene, utsiden av låret - ikke-seksuelle steder, bare for kos.

Gutter er gjerne så fokusert på sex-delen at de glemmer alt det andre jenter vil ha, og så blir alt helt feil for jentene...

Så, som de andre sier, dropp masingen, fokuser på å møte hnne på de områdene hun vil, de andre tingene kommer av seg selv. Det er ingen krise om det går en uke mellom hver gang dere har sex en periode, sånne ting går opp og ned.

Dette er ofte oppskriften på hvordan man IKKE får en jente tent"

Hmmm, jeg er også jente og den oppskriften fungerer fint på meg ihvertfall:)

Annonse

Gjest Persille

Ikke om det var av en litt for ivrig 17-åring, HVER kveld :)

Angelica :o)

"Hmmm, jeg er også jente og den oppskriften fungerer fint på meg ihvertfall:)"

Når du i utgangspunkte absolutt ikke har lyst??

Gjest KariKruskakli

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146516569' post='3094216]

"Hmmm, jeg er også jente og den oppskriften fungerer fint på meg ihvertfall:)"

Når du i utgangspunkte absolutt ikke har lyst??

Ja, det har hendt mange ganger at jeg har snudd tvert om, etter litt berøring:)

Gjest Persille

Næææææ, selvsagt ikke, men jeg regner med at kjæresten hans ikke nærmer seg 40 heller da:)

Jenter er nok forskjellige, bare det jeg ville si.

Jeg vet at jenter er forskjellige - men uansett alder og kjønn, så liker de færreste mas og tafsing i tide og utide, spesielt HVER ENESTE gang man går og legger seg.

Annonse

Gjest Persille

Jeg kaller det ikke tafsing, men kos eller berøring.

"Når hun ikke er sår, "

Ergo koser han bare når han kan få sex.

"koser jeg på henne. rompa, puppene,"

Ok, kan gå med på at dette er berøring eller kos.

"nipplene, musa osv. men til ingen nytte, hun blir ikke kåt i det hele tatt virker det som. uansett å mye jeg koser.. "

Og der bevegde vi oss over på tafsing. Når man gjør den type ting KUN i den hensikt å oppnå sex, ikke fordi man vil kose litt, vil ha litt nærhet, ligge inntil, eller vil den andre godt - men kun sex.

Det er en kjennsgjerning at svært få kvinner tenner på den type berøring av sedvane. Innimellom ja, innimellom er man så kåt at man ikke trenger berøring heller - men om man starter helt på skratch med en som i utgangspunktet ikke er så interessert, så er det svært få den taktikken fungerer på...

Gjest KariKruskakli

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1146518338' post='3094258]

Seriøst? De gangene jeg absolutt ikke har lyst, så blir jeg bare irritert av klåing.

Hvis jeg er dønn sliten så.

Men det hender da at jeg ikke har lyst i utgangspunktet og han begynner å kile meg forsiktig på ryggen, nedover rompa, på innsiden av lårene og ja du vet.

Jeg blir mer kåt av det enn å få en sjokolade som Persille skrev.

Og da forholdet var helt nytt var jeg kåt flere ganger om dagen. Er ikke det akkurat nå, men jeg synes kanskje det er litt dumt å si til en 17 åring at dette ikke er måten å gjøre det på.

En stakkars gutt på 17 kan da bli helt forvirret.

Han har hørt at oppvarming er hva vi kvinner liker, og da er det greit og ihvertfall få høre at noen er slik og noen er sånn og begge deler er like normalt.

Angelica :o)

Hvis jeg er dønn sliten så.

Men det hender da at jeg ikke har lyst i utgangspunktet og han begynner å kile meg forsiktig på ryggen, nedover rompa, på innsiden av lårene og ja du vet.

Jeg blir mer kåt av det enn å få en sjokolade som Persille skrev.

Og da forholdet var helt nytt var jeg kåt flere ganger om dagen. Er ikke det akkurat nå, men jeg synes kanskje det er litt dumt å si til en 17 åring at dette ikke er måten å gjøre det på.

En stakkars gutt på 17 kan da bli helt forvirret.

Han har hørt at oppvarming er hva vi kvinner liker, og da er det greit og ihvertfall få høre at noen er slik og noen er sånn og begge deler er like normalt.

Jeg skjønner hva du mener. Men kanskje det beste for gutten er å prate med dama?

Vi tenner jo alle på forskjellige ting. Og det virker ikke akkurat som hun blir tent av den tafsinga han ;)

Gjest KariKruskakli

"Når hun ikke er sår, "

"nipplene, musa osv. men til ingen nytte, hun blir ikke kåt i det hele tatt virker det som. uansett å mye jeg koser.. "

Og der bevegde vi oss over på tafsing. Når man gjør den type ting KUN i den hensikt å oppnå sex, ikke fordi man vil kose litt, vil ha litt nærhet, ligge inntil, eller vil den andre godt - men kun sex.

Det er en kjennsgjerning at svært få kvinner tenner på den type berøring av sedvane. Innimellom ja, innimellom er man så kåt at man ikke trenger berøring heller - men om man starter helt på skratch med en som i utgangspunktet ikke er så interessert, så er det svært få den taktikken fungerer på...

Ok. Det høres ut som du vet mer om jenter flest enn meg.

Jeg kan bare snakke for meg selv.

Gjest Ulvinnen

Her er jeg både enig og uenig med deg.

Jeg tenner så absolutt på den beskrivelsen av berøring som han gir. Men selvsagt ikke hver gang.

Det er fint at du tipser han om andre måter å skape stemning på, men det blir feil å si at jenter ikke tenner på "klåing", det er det mange av oss som gjør.

Jeg sover jo truseløs ;-)

Gjest Ulvinnen

"Når hun ikke er sår, "

"Det er en kjennsgjerning at svært få kvinner tenner på den type berøring av sedvane. "

En kjennsgjerning? Hvor har du det fra? Den undersøkelsen skulle jeg gjerne ha sett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...