Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Det er ihvertfall litt drøyt å råde en 17-åring til å starte med middag, blomster og sjokolade.

Vi snakker om tenåringer her, ikke et gammelt ektepar:)

Ja, herregud. Da jeg var sytten hadde jeg knapt begynt å runke, og blomster har jeg fortsatt ikke kjøpt til et eneste menneske som fortsatt lever. :)

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Angelica :o)

3

• rose23

1

• Joakim17

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille

Hun tente på det tidligere, bare ikke den siste måneden.

Du generaliserer over hvordan kvinner ER. Jeg sier at du ikke sitter med fasiten. Kvinner tenner på ulike ting, og de tenner ikke på det samme hver gang.

"Kvinner tenner på ulike ting, og de tenner ikke på det samme hver gang. "

Og da funker ikke taktikken om å prøve det samme han har gjort de siste fire mnd.

Gjest Persille

Så vidt jeg vet er det 13 år mellom deg og meg og jeg tror ikke så veldig mye har forandret seg på den tiden.

Og jeg ante heller ikke at jeg tilhørte et unntak på det sexuelle plan. Takk for at du opplyste meg om det.

Nå er du som vanlig vanskelig...

Som du er hver eneste gang du svarer på mine innlegg :)

Gjest Persille

Dere kverulerer fælt i kveld, altså.

Er det virkelig ingen som har kommet på å stille seg spørsmål ved hvordan denne unge mannen koser med rumpe, bryster, brystvorter og det han så elegant kaller musa?

Det er klart rumpekos fortsatt er inn, det har det alltid vært (en påstand jeg tror stemmer selv om jeg ikke har vært bortpå alle generasjoner), men det avhenger jo naturligvis av hvordan fyren går til verks, enten det er bryster, rumpe eller vorter han går løs på.

"Er det virkelig ingen som har kommet på å stille seg spørsmål ved hvordan denne unge mannen koser med rumpe, bryster, brystvorter og det han så elegant kaller musa?"

Som 17-åringer flest tipper jeg ;)

Og nettopp derfor føler jeg meg ganske sikker i at det er en type berøring de fleste jenter ikke tenner så veldig på...

Annonse

Gjest KariKruskakli

Nå er du som vanlig vanskelig...

Som du er hver eneste gang du svarer på mine innlegg :)

"Nå er du som vanlig vanskelig...

Som du er hver eneste gang du svarer på mine innlegg :)"

Hva slags svar er det? Jeg er uenig med deg, som jeg helt riktig ofte er ja, men slett ikke alltid.

Og er man uenig så blir det gjerne en diskusjon av det.

Må bare si i fra hvis du ikke liker det.

ShitDiddelyDo

"Er det virkelig ingen som har kommet på å stille seg spørsmål ved hvordan denne unge mannen koser med rumpe, bryster, brystvorter og det han så elegant kaller musa?"

Og nettopp derfor føler jeg meg ganske sikker i at det er en type berøring de fleste jenter ikke tenner så veldig på...

Jeg vil tro du har blitt befølt av flere syttenåringer enn hva jeg har blitt, så dette vet nok du bedre enn meg. :)

Som syttenåring hadde jeg ikke akkurat all verdens erfaring, så jeg har aldri vært bortpå så unge mennesker. :)

Gjest Ulvinnen

"Jeg kan bare snakke for meg selv. "

Det indikerer vel at hun ikke har snakket med så mange om det, eller?

Nei, her overtolket du.

Det hun sa, var at hun ikke gjorde seg til talsmann for alle kvinner.

Jeg kunne ha skrevet akkurat det samme, likevel snakker jeg åpent med gode venninner om sex.

Gjest Ulvinnen

"Kvinner tenner på ulike ting, og de tenner ikke på det samme hver gang. "

Og da funker ikke taktikken om å prøve det samme han har gjort de siste fire mnd.

Jeg tror vi har låst oss litt fast her.

Jeg mener at jeg skrev til deg (orker ikke å lese hele tråden på nytt, internett er veldig tregt hos meg i dag) at jeg syntes det var bra at du foreslo andre metoder også for trådstarer.

Men det er feil å skrive at kvinner ikke tenner på berøring.

Han må lære å variere og lytte til hva hun liker. Men han trenger ikke å kutte ut berøring som tenningmetode. Det kan fungere på venninnen hans noen ganger og det kan fungere på andre kvinner.

Så ung som han er, så vil han mest trolig få andre elskerinner senere.

Gjest FrøkenNN

Ikke stress med at dere ikke har hatt sex på noen dager.Jenta di er kanskje bare trøtt.Og det er helt naturlig selv om man er aldri så forelska og egentlig har lyst på sex og.

La henne være i fred noen dager,så ser du hva som skjer.

Leste et tips om blomster og

sjokolade her.Sikkert godt ment!

Men det tror jeg du bør vente med noen år.

Jeg er mye eldre enn deg,og heller klåing enn blomster ,uff.

Lykke til.

Gjest Persille

Jeg tror vi har låst oss litt fast her.

Jeg mener at jeg skrev til deg (orker ikke å lese hele tråden på nytt, internett er veldig tregt hos meg i dag) at jeg syntes det var bra at du foreslo andre metoder også for trådstarer.

Men det er feil å skrive at kvinner ikke tenner på berøring.

Han må lære å variere og lytte til hva hun liker. Men han trenger ikke å kutte ut berøring som tenningmetode. Det kan fungere på venninnen hans noen ganger og det kan fungere på andre kvinner.

Så ung som han er, så vil han mest trolig få andre elskerinner senere.

"Men det er feil å skrive at kvinner ikke tenner på berøring."

Det skrev jeg ikke - jeg skrev at den ene taktikken han beskrev ikke var noe god, og at det nesten var oppskriften på hvordan man ikke skal gjøre det. Og da må du også legge til at det er utført av en 17-åring, ikke en voksen mann med mye erfaring ;)

"Han må lære å variere og lytte til hva hun liker. Men han trenger ikke å kutte ut berøring som tenningmetode. Det kan fungere på venninnen hans noen ganger og det kan fungere på andre kvinner. "

Helt enig! Men det er forskjell på berøring fra en mann som vet hva han gjør, og det som kan virke som tafsing fra en ivrig 17-åring...

Gjest Persille

"Nå er du som vanlig vanskelig...

Som du er hver eneste gang du svarer på mine innlegg :)"

Hva slags svar er det? Jeg er uenig med deg, som jeg helt riktig ofte er ja, men slett ikke alltid.

Og er man uenig så blir det gjerne en diskusjon av det.

Må bare si i fra hvis du ikke liker det.

Det virker som du regelrett misforstår og vrenger på alt jeg skriver omtrent hver gang du svarer på noe jeg har skrevet.

Legg godviljen til så skjønner også du at vi her snakker om en ivrig 17-åring, ikke en erfaren 35-åring, og at måten de tar på jenter på er ganske forskjellig.

Annonse

Gjest Persille

Jeg vil tro du har blitt befølt av flere syttenåringer enn hva jeg har blitt, så dette vet nok du bedre enn meg. :)

Som syttenåring hadde jeg ikke akkurat all verdens erfaring, så jeg har aldri vært bortpå så unge mennesker. :)

*ler*

Det morsomme er at endel gutter ikke kommer helt over det stadiet - de går rett på sak, gjerne litt hardhendte uten tanke for at det finnes lurere måter å gjøre det på :)

Men jeg husker godt 17-åringene selv om det riktignok er noen år siden nå, og det var ingen stor suksess...

Gjest KariKruskakli

"Og nettopp derfor føler jeg meg ganske sikker i at det er en type berøring de fleste jenter ikke tenner så veldig på."

Dette kan du ikke være sikker på.

3.dagers avholdenhet er ikke nok til å trekke en slik konklusjon.

Gjest KariKruskakli

Det virker som du regelrett misforstår og vrenger på alt jeg skriver omtrent hver gang du svarer på noe jeg har skrevet.

Legg godviljen til så skjønner også du at vi her snakker om en ivrig 17-åring, ikke en erfaren 35-åring, og at måten de tar på jenter på er ganske forskjellig.

"Legg godviljen til så skjønner også du at vi her snakker om en ivrig 17-åring, ikke en erfaren 35-åring, og at måten de tar på jenter på er ganske forskjellig"

Det var nettopp mitt poeng også.

Derfor synes jeg det var litt drøyt og si til en 17-åringen som nettop har startet sitt sexliv, at det var på tide å finne på noe annet som middag, roser og sjokolade og at jenter FLEST ikke liker tjafsing.

Vi snakker ikke om et gammelt ektepar her, men om tenåringer som muligens får ukepenger av foreldrene sine for å rydde rommet sitt, gå ut med søpla og ta ut og sette inn i oppvaskmaskinen.

Forøvrig har jeg lyst til å legge til at det ikke behøver å være noe galt i hva denne 17-åringen foretar seg, men at det ikke er unormalt at lysten varierer litt/roer seg litt etter en tid.

Gjest Persille

"Og nettopp derfor føler jeg meg ganske sikker i at det er en type berøring de fleste jenter ikke tenner så veldig på."

Dette kan du ikke være sikker på.

3.dagers avholdenhet er ikke nok til å trekke en slik konklusjon.

Jo, det kan jeg være ganske sikker på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...