Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Settlers

"Legg godviljen til så skjønner også du at vi her snakker om en ivrig 17-åring, ikke en erfaren 35-åring, og at måten de tar på jenter på er ganske forskjellig"

Det var nettopp mitt poeng også.

Derfor synes jeg det var litt drøyt og si til en 17-åringen som nettop har startet sitt sexliv, at det var på tide å finne på noe annet som middag, roser og sjokolade og at jenter FLEST ikke liker tjafsing.

Vi snakker ikke om et gammelt ektepar her, men om tenåringer som muligens får ukepenger av foreldrene sine for å rydde rommet sitt, gå ut med søpla og ta ut og sette inn i oppvaskmaskinen.

Forøvrig har jeg lyst til å legge til at det ikke behøver å være noe galt i hva denne 17-åringen foretar seg, men at det ikke er unormalt at lysten varierer litt/roer seg litt etter en tid.

Flott innlegg KariKruskaKli! Jeg er helt enig med deg.

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• Angelica :o)

3

• rose23

1

• Sofline

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Settlers

Flott innlegg KariKruskaKli! Jeg er helt enig med deg.

En ting til; jeg liker også berøring. Tafsing kaller jeg det bare hvis det er noen som tar på meg, som ikke har en "grunn" til det, eller "lov" til det! Kronglete sagt, men.. Er ikke tafsing når kjæresten min rører meg altså :-D

Ja, han er 17 år, men hun er vel i samme aldersklasse? Hun er sikkert ikke vant til å bli tatt på av 35-åringer, slik at hun vet hvordan det er... De er jo der de er, begge to. Tenåringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...