Joakim17 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart 5 mnd.. og i starten hadde vi masse sex og koste oss og sånn, men nå den siste mnd så har hun lissom.. hun er nesten aldri med lenger.. i dag er det 3 dager siden vi kosa på noen måte sexuelt.. ikke forspill, ingenting.. jeg spurte henne i dag.. jeg hadde lyst. jeg har alltid lyst, men hun har på en måte "dabba" litt av virker det som.. virker ikke som jeg tenner henne like mye lenger eller noe.. Virker som hun ikke blir kåt av meg lenger Jeg spurte i dag, men da sa hun. nei, jeg har ikke lyst nå.. også når vi har sex så blir hun noen ganger bittelitt sår.. men det går fort bort.. og med at det er 3 dager siden sist, burde det være borte for lengst, så kan ikke se at det kan være grunnen. Hun vil ikke kose meg engang lenger. Selvom hun har mensen eller er sår da. Når hun ikke er sår, koser jeg på henne. rompa, puppene, nipplene, musa osv. men til ingen nytte, hun blir ikke kåt i det hele tatt virker det som. uansett å mye jeg koser.. gjorde det sist i dag morges. men ingen respons. Tenner hun ikke på meg lenger? Gjør jeg henne ikke kåt lenger? ide om hva det kan være? HJELP MEG!!!! HVA SKAL JEG GJØRE? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228775-tenner-hun-p%C3%A5-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milla23 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hei!:-) I forhold så er det alltid sånn at i starten er det masse sex, men så avtar det etter noen måneder. da mener jeg ikke at man slutter å ha sex, men man har ikke så mye som i starten. Kjærsten din tenner sikkert fortsatt på deg! Husker da jeg var 17 og hadde en kjærste som prøvde seg hele tiden...det ble litt slitsomt i lengden. Vis at du bryr deg om henne på andre måter enn å ville ligge med henne. Overrask henne med middag som du har laget, en koselig kveld med en film du vet hun liker eller noe liknende. Gi henne masse klemmer og ta på henne på en ikke-seksuell måte og! Hvis ikke det hjelper, så må du snakke med henne..det burde du egentlig gjøre uansett! spør henne om det er noe hun ønsker i senga som dere ikke har gjort. men ikke legg press på henne! Vis at du bryr deg og lytter etter hva hun sier! lykke til!:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228775-tenner-hun-p%C3%A5-meg/#findComment-1727984 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veronica23 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei. Jeg er ei jente som er utrolig glad i sex, men i perioder blir jeg ikke så lett kåt. Selv om jeg har lyst på sex blir jeg ikke skikkelig tent, og ikke våt, og da er det ikke så gøy. Mitt forslag er masse forspill, gjør henne skikkelig kåt, og hvis hun har problemer med å bli våt, bruk glidekrem, det gjør det mye bedre. Kyss henne i nakken... da er iallefall jeg solgt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228775-tenner-hun-p%C3%A5-meg/#findComment-1729464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.