Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt en herlig helg på landet! Ungene og jeg har vært hos kjæresten min denne langhelga og hatt det herlig. Hoppet på trampoline, båttur, tramploine, sykling, trampoline og trampoline igjen. :o) De har sittet på snøscooteren, sittet i traktoren, vært med å reparert sykkel og plukket mengder med leirfivel - de har kost seg skikkelig!

Jeg også og jeg kjenner at jeg vil tilbake! Jeg vi ikke sitte her i denne byleiligheten, som jeg egentlig er veldig glad i og trives veldig godt i!; jeg vil våkne til åkre som grønnes, naboen som trener hestene sine på den andre siden av veien, de to vi har stallet opp utenfor stuevinduet og ro og fred...

Jeg vil våkne av at sola kiler meg på nesen gjennom glipen i gardinene, krype inntil min kjære og kjenne kroppsvarmen fra ham og kjenne at jeg er lykkelig...

Nå drar'n på jobb gitt og det er 2 1/2 uke til neste gang. ;o) Jeg holder nok ut denne gangen også! *Hihi*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228835-savn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så heldig du har som har en kjæreste på landet... Jeg er også lei av leilighetslivet, spesielt når våren kommer og man ikke engang har veranda å gå ut på.

Jeg har veranda jeg da, men sol bare på ettermiddagen på den så den blir lite brukt egentlig. Enten er det kjølig eller brennvarmt der.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228835-savn/#findComment-1728779
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...