Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sex er et "primærbehov". Selvfølgelig ikke så viktig for å overleve som mat og søvn, men det ligger rett bak.

Det utelukker selvfølgelig ikke at det går an å undertrykke og mer eller mindre eliminere ens eget behov for det, på individuellt basis. Men de færreste vil klare det.

"..........................................."

Gjest knarp

Det finnes mennesker som lever i kloster og avstår fra sex. Hvis du leser om behovspyramiden til Maslow så tar han sex med som et av behovene, men ikke det som er grunnpilaren for å overleve dvs. mat og drikke.

Ja, det finnes personer som velger sølibat.

Historien har imidlertid vist at i mange slike samfunn finnes det et seksuelt liv, dog på et mindre normalt plan.

Annonse

Gjest les Maslow

Ja, det finnes personer som velger sølibat.

Historien har imidlertid vist at i mange slike samfunn finnes det et seksuelt liv, dog på et mindre normalt plan.

Det finnes mange mennesker som lever i sølibat, og ikke savner sex noe særlig. De går ikke rundt og snakker om det. Hva som er normalt sexuelt plan har ikke jeg noen definisjon på.

ShitDiddelyDo

Det finnes mennesker som lever i kloster og avstår fra sex. Hvis du leser om behovspyramiden til Maslow så tar han sex med som et av behovene, men ikke det som er grunnpilaren for å overleve dvs. mat og drikke.

Etter hva jeg har hørt (av en munk) er det mye homoseksualitet i mange klostre.

Hvis dette stemmer underbygger det påstanden om sex som et svært grunnleggende behov.

Gjest FrøkenNN

Tror ikke det skjer noe som helst.Men kroppen vil nok savne sex.

Bor man alene,så er nok behovene mindre enn de som er i et forhold.For mange vil nok kroppen bli vant til sjeldnere sex med en partner.

Men høres trist ut å være uten sex resten av livet!

Gjest går sikkert

Det finnes mange mennesker som lever i sølibat, og ikke savner sex noe særlig. De går ikke rundt og snakker om det. Hva som er normalt sexuelt plan har ikke jeg noen definisjon på.

Mange som lever i såklat sølibat som prester osv forgriper seg på korguttene osv. Mye dobbeltmoral innen religion.

Annonse

Gjest ..........nei ikke nå...............

Det skjer nok ingenting. Men du har kanskje det samme problemet som meg, veldig liten nytelse av sex. Noen ganger lurer man på hvorfor man i det hele tatt gidder. Du får høre i media og andre steder hvor bra sex er, men du kjenner ikke igjen det de skriver. Mange ganger har jeg opplevd at følelsene slås helt av og du venter bare på at han skal bli ferdig. Men dette har mye med følelse å gjøre.

Jeg møtte en som ikke ble noe mer med av ulike årsaker. Han ga meg den nytelse jeg søkte, har aldri hatt orgasme under samleie, heller ikke sammen med han, men han ga meg noe mer enn det jeg hadde opplevd før.

Gjest majam

Hva som skjer hvis du ikke har sex?

Ingenting, antar jeg. Livet ditt blir litt kjipt, og du får ikke barn, men bortsett fra det så skjer det vel ingenting.

Jeg har barn, men har vært avholdende i mange år. Tidligere hadde jeg masse sex.

Livet er minst like bra uten.

Jeg tror det som skjer er at lysten etter hvert forsvinner. Men at man vil savne fysisk kontakt. Det kan man imidlertid få ved å kose med katt eller hund.

Sex er en drift, men den kan undertrykkes. Og mange kan sikkert leve bra uten sex. Det er jo også noen som gjør det.

Ugga Bugga

Innlegget mitt var vel ikke såååå komplisert at du behøver å spørre om det? Prøv å les det en gang til, så finner du svar på spørsmålet ditt...

He he, ja, jeg skjønte innlegget ditt. Og du har sikkert rett i at mange mennesker har det bra uten sex, ihvertfall i perioder.

Jeg tror det som skjer er at lysten etter hvert forsvinner. Men at man vil savne fysisk kontakt. Det kan man imidlertid få ved å kose med katt eller hund.

Sex er en drift, men den kan undertrykkes. Og mange kan sikkert leve bra uten sex. Det er jo også noen som gjør det.

sex skal ikke undertrykkes-de

som gjør det får ofte noen avvik på flere måter.

selv om man aldri har noen

venn/venninne.

Onani og annet er svært bra-

noe alle gjør- såsant det ikke er noe medisinsk feil.

Kos ivei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...