Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når jeg og kjæresten min har hatt samleie, så renner alt sædet ut av meg med en gang. Hvis jeg ikke har papir eller noe annet i nærheten med en gang, så kommer alt i senga. Dette synes jeg er ganske kjedlig, for det blir alltid så mye "stress" når vi er ferdige, og da vil jeg helst bare ligge å kose med han. Jeg har spurt noen venninner om dette skjer med dem, og det gjør det ikke. Så hvorfor gjør det det med meg? Har det noe med meg å gjøre eller med han? (Jeg har bare hatt sex med kondom med andre partnere). Er det noen som vet noe om dette? Fins det andre alternativ enn å alltid måtte ha en dorull klar når vi skal ha sex? (Det går ganske mye papir med også...) Håper noen kan gi meg et godt svar på dette!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22886-s%C3%A6det-renner-s%C3%A5-fort-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anonym

Det skjer med meg og typen og... er jo bare å la det renne litt vist dere vil kose, sengetøyetr går jo ann å vaske.. ellers så varierer det litt hva jeg gjør selv. enten så lar jeg det bare være og går og tørker meg seinere, eller med en gang, eller har papir ved senga..

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er ikke lett å giet svar på hva du skal gjøre med ditt problem; dette at sæden renner ut av skjeden etter samleiet.

Bruk et stikklaken i sengen, som du så kan kaste etter at skjeden er tom for sæd. Det er vel det enkleste du kan gjøre.

Annonse

Det skjer med meg og typen og... er jo bare å la det renne litt vist dere vil kose, sengetøyetr går jo ann å vaske.. ellers så varierer det litt hva jeg gjør selv. enten så lar jeg det bare være og går og tørker meg seinere, eller med en gang, eller har papir ved senga..

som Woody Allen en gang sa: Sex er noe skikkelig søl, men bare hvis man gjør det på den rette måten.

Vi bruker en klut, tørker vekk det verste, legger den mellom bena hennes, og koser videre.

Dette er helt vanlig. Det er tross alt en lettflytelig væske og det er hull ut, så at det renner av deg er helt normalt.

Hvis du ikke vil stå opp og tømme deg, så får du bruke ett håndkle mellom bena. Du kan jo legge deg etterpå og kose med han, en tur opp for å tørke seg er fort gjort:-))

Gjest singelex

som Woody Allen en gang sa: Sex er noe skikkelig søl, men bare hvis man gjør det på den rette måten.

Vi bruker en klut, tørker vekk det verste, legger den mellom bena hennes, og koser videre.

Virkelig en mann etter mitt hjerte. Akkurat sånn ja :-)

Annonse

sommerogsex

Jeg vil bare forsikre deg om at det er helt normalt at sædet renner ut! Det skjer alltid når jeg har samleie med kjæresten min, og jeg tør å påstå at jeg er veldig normal...

Jeg pleier å gjøre som "Kjiper": gi litt F... men ellers synes jeg "Myrull2"`s tips om å knipe igjen mens partneren trekker seg langsomt ut, var interessant. Det skal jeg prøve neste gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...