Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er kvalm hele tiden, spes når jeg nettopp har våkna eller er trøtt, er sliten og trøtt hele tiden, nesten 2 uker forsein med mensen, såre bryst, stikkende smerte i magen, og helt sykt varierende humør, så tenkte jeg måtte ta en clear blue for å bekrefte mistanken... Men den var jaggumeg negativ den... Så nå har jeg sånne "tenk om det er kreft" tanker og noia! Har vært gravid en gang før, men da testa jeg meg ikke før jeg var 2 mnd på vei (lang historie men en grunn til at jeg ikke "innså" det før,) og da var strekene på testen ganske svake... Lurer på om jeg kan være på tjukka like vel da..??? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228918-masse-symtom-negativ-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julibruden06

Jeg hadde de samme symptomene som deg da jeg ble gravid med min sønn. Han er nå 4. Jeg følte meg kjempegravid. Husker jeg testet meg når jeg var en uke for sein, den testen var negativ. Men sen kom ikke og jeg følte meg kjempe rar i kroppen, var brennende varm og hadde ekstremt vond i puppene i forhold til slik de hadde vært når jeg skulle ha mensen før. Jeg tok en ny test litt over en uke senere igjen, og her var svaret ikke til å ta feil av! Det kom to streker før jeg rakk å legge fra meg testen. Dette har med graviditetshormonet kroppen produserer å gjør. Kanskje kan du være gravid, men at kroppen må produsere ytterligere mengder av dette hormonet før det gir utslag på testen?

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...