Gjest eldre foreldre Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kjære dere, jeg har desverre hatt liten tid til å sitte her de siste dagene. Sånn er det når hverddagen er her og jobb og stress atter en gang har startet. Dere er så mange som har svart meg og dere sier så mye fint, tro aldri et sekund at jeg ikke setter svært stor pris på dette og at det ikke varmer helt inn i hjertet. Og ikke vær redde for at dere "leder" meg til ting jeg kanskje ikke vil, livet er -desverre?- ikke slik, her hjemme går alt sin gang alikavel. Har ikke særlig tid nå heller på morgenkvisten men vil bare la dere vite at jeg iallefall sitter fast i liminga ennå. I går var jeg ikke hjemme før kveldstid, jeg fikk lyst til å kontakte Amathea og fikk time etter jobben. Satt og pratet et par timer og det var godt. Ikke at en lettere finner en løsning kanskje men det gjør godt å høre at ens tanker er helt normale. Dog mente hun at vi var i sjokkfasen ennå begge to og at vi godt kunne trenge en liten tid til før vi bestemte oss. Men ting går videre så og si, jeg tør ikke stoppe opp. Hvis vi tar det vanskelige valget så vil jeg gjennomføre dette så snart som mulig, dumt kanskje, men jeg har vanskeligheter med å se det skje etter 8. uke. Så etter jobb i dag så har jeg time hos legen for å skrive papirene, og da er tenkepausen innskrenket av innkallelsen til sykehuset som vil komme i den nærmeste tiden. Hvordan ting går ellers og hvordan vi føler får jeg fortelle dere når jeg får litt tid til å sette meg ned. Jeg ville bare få sakt ennå en gang at deres engssjement og varme er en verdifull gave på denne veien jeg nå går, tro aldri noe annet. Fikk den nydeligste power point fremvisning på mail av venninda mi i går kveld, selv om hun ikke vet hva som skjer så satt denne mailen rett i hjertet mitt og gjorde virkelig inntrykk. Den heter "kvinnens feil" og jeg skulle ønske jeg kunne maile den til dere alle som en takk for alt dere gir meg nå. Ha en fin dag med deres. Varm hilsen fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229001-tanker-p%C3%A5-dag-ti-til-dere-alle-som-f%C3%B8lger-oss/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Så fint at du fikk snakket med Amathea - det var lurt. De er jo eksperter på slike situasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229001-tanker-p%C3%A5-dag-ti-til-dere-alle-som-f%C3%B8lger-oss/#findComment-1730234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Har lest mange av innleggene dine, følger med, men har vel enda ikke sagt noe... Håper dere finner ut av det og at dere finner en løsning dere begge kan leve med - og ha det bra med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229001-tanker-p%C3%A5-dag-ti-til-dere-alle-som-f%C3%B8lger-oss/#findComment-1731109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.