jubalong70 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Er du hjemme? Er så spent på hvordan det går med deg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Samme her :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1730893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er jeg også. Vi får forhåpentligvis vite mer om 4-5 dager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1730899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Det er jeg også. Vi får forhåpentligvis vite mer om 4-5 dager. Ja, det kan virke som om hun er litt "out of reach" akkurat nå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1730921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ja, det kan virke som om hun er litt "out of reach" akkurat nå. Forhåpentligvis er fødselen overstått nå... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1730935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thekla84 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei hei! Jepp nå er jeg hjemme igjen. Fødselen tok 15 timer! det ble veldig tøft for meg, men absolutt værdt det! Klokken 05.00 onsdag morgen kom jeg inn. Klokken 08.00 fikk jeg tildelt fødestue og var godt fornøyd med den. Riene stod på og ble veldig sterke, så jordmor foreslo epidural selv om jeg var usikker. Så epiduralen ble satt klokken 13.00 og jeg fikk hvilt meg noen timer til sammentrekningene ble mye mye sterkere. så jeg fikk satt ny dose klokken 16.00, men legen gjorde en feil ved å blande for svakt, så fra 16.00 til 20.00 lå jeg med så sterke rier og skreik som en kamel!! jeg hadde jordmor, to sykepleierstudenter, samboeren og ei venninne av min mor med meg på det hele, så da klokken var 20.00 fikk jeg en fryktelig trang til å presse... det var helt forferdelig egentlig, for jordmor sa jeg måtte holde igjen, men det var IKKE lett, så til slutt ga jeg etter og presset som en gal... 10 min senere var gutten ute og min kjære samboer gråt som om han aldri hadde grått før... Han var kjempe stolt, mens jeg var mer opptatt med å bli helt avslappet i kroppen... Så fikk vi legge oss sammen alle 3 i en seng mens sykepleierstudentene stod rørt til tårer og takket meg for at de fikk lov å være med å se på og delta litt. Til tross for smerten er dette noe av flotteste jeg har opplevd! =) Så koslig og fint å vite at dere har tenkt på meg tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1735341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei hei! Jepp nå er jeg hjemme igjen. Fødselen tok 15 timer! det ble veldig tøft for meg, men absolutt værdt det! Klokken 05.00 onsdag morgen kom jeg inn. Klokken 08.00 fikk jeg tildelt fødestue og var godt fornøyd med den. Riene stod på og ble veldig sterke, så jordmor foreslo epidural selv om jeg var usikker. Så epiduralen ble satt klokken 13.00 og jeg fikk hvilt meg noen timer til sammentrekningene ble mye mye sterkere. så jeg fikk satt ny dose klokken 16.00, men legen gjorde en feil ved å blande for svakt, så fra 16.00 til 20.00 lå jeg med så sterke rier og skreik som en kamel!! jeg hadde jordmor, to sykepleierstudenter, samboeren og ei venninne av min mor med meg på det hele, så da klokken var 20.00 fikk jeg en fryktelig trang til å presse... det var helt forferdelig egentlig, for jordmor sa jeg måtte holde igjen, men det var IKKE lett, så til slutt ga jeg etter og presset som en gal... 10 min senere var gutten ute og min kjære samboer gråt som om han aldri hadde grått før... Han var kjempe stolt, mens jeg var mer opptatt med å bli helt avslappet i kroppen... Så fikk vi legge oss sammen alle 3 i en seng mens sykepleierstudentene stod rørt til tårer og takket meg for at de fikk lov å være med å se på og delta litt. Til tross for smerten er dette noe av flotteste jeg har opplevd! =) Så koslig og fint å vite at dere har tenkt på meg tusen takk! Gratulerer så mye med veslegutten, det var koselig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1735350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei hei! Jepp nå er jeg hjemme igjen. Fødselen tok 15 timer! det ble veldig tøft for meg, men absolutt værdt det! Klokken 05.00 onsdag morgen kom jeg inn. Klokken 08.00 fikk jeg tildelt fødestue og var godt fornøyd med den. Riene stod på og ble veldig sterke, så jordmor foreslo epidural selv om jeg var usikker. Så epiduralen ble satt klokken 13.00 og jeg fikk hvilt meg noen timer til sammentrekningene ble mye mye sterkere. så jeg fikk satt ny dose klokken 16.00, men legen gjorde en feil ved å blande for svakt, så fra 16.00 til 20.00 lå jeg med så sterke rier og skreik som en kamel!! jeg hadde jordmor, to sykepleierstudenter, samboeren og ei venninne av min mor med meg på det hele, så da klokken var 20.00 fikk jeg en fryktelig trang til å presse... det var helt forferdelig egentlig, for jordmor sa jeg måtte holde igjen, men det var IKKE lett, så til slutt ga jeg etter og presset som en gal... 10 min senere var gutten ute og min kjære samboer gråt som om han aldri hadde grått før... Han var kjempe stolt, mens jeg var mer opptatt med å bli helt avslappet i kroppen... Så fikk vi legge oss sammen alle 3 i en seng mens sykepleierstudentene stod rørt til tårer og takket meg for at de fikk lov å være med å se på og delta litt. Til tross for smerten er dette noe av flotteste jeg har opplevd! =) Så koslig og fint å vite at dere har tenkt på meg tusen takk! Gratulerer så masse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1735427 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Hei hei! Jepp nå er jeg hjemme igjen. Fødselen tok 15 timer! det ble veldig tøft for meg, men absolutt værdt det! Klokken 05.00 onsdag morgen kom jeg inn. Klokken 08.00 fikk jeg tildelt fødestue og var godt fornøyd med den. Riene stod på og ble veldig sterke, så jordmor foreslo epidural selv om jeg var usikker. Så epiduralen ble satt klokken 13.00 og jeg fikk hvilt meg noen timer til sammentrekningene ble mye mye sterkere. så jeg fikk satt ny dose klokken 16.00, men legen gjorde en feil ved å blande for svakt, så fra 16.00 til 20.00 lå jeg med så sterke rier og skreik som en kamel!! jeg hadde jordmor, to sykepleierstudenter, samboeren og ei venninne av min mor med meg på det hele, så da klokken var 20.00 fikk jeg en fryktelig trang til å presse... det var helt forferdelig egentlig, for jordmor sa jeg måtte holde igjen, men det var IKKE lett, så til slutt ga jeg etter og presset som en gal... 10 min senere var gutten ute og min kjære samboer gråt som om han aldri hadde grått før... Han var kjempe stolt, mens jeg var mer opptatt med å bli helt avslappet i kroppen... Så fikk vi legge oss sammen alle 3 i en seng mens sykepleierstudentene stod rørt til tårer og takket meg for at de fikk lov å være med å se på og delta litt. Til tross for smerten er dette noe av flotteste jeg har opplevd! =) Så koslig og fint å vite at dere har tenkt på meg tusen takk! Gratulerer så mye med prinsen. Du har vært gjennom noe av det vondeste i livet, og du klarte det!!! Velkommen hjem, og nå håper jeg vi ser deg på Foreldre-småbarn forumet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1735612 Del på andre sider Flere delingsvalg…
doroty1365380950 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei hei! Jepp nå er jeg hjemme igjen. Fødselen tok 15 timer! det ble veldig tøft for meg, men absolutt værdt det! Klokken 05.00 onsdag morgen kom jeg inn. Klokken 08.00 fikk jeg tildelt fødestue og var godt fornøyd med den. Riene stod på og ble veldig sterke, så jordmor foreslo epidural selv om jeg var usikker. Så epiduralen ble satt klokken 13.00 og jeg fikk hvilt meg noen timer til sammentrekningene ble mye mye sterkere. så jeg fikk satt ny dose klokken 16.00, men legen gjorde en feil ved å blande for svakt, så fra 16.00 til 20.00 lå jeg med så sterke rier og skreik som en kamel!! jeg hadde jordmor, to sykepleierstudenter, samboeren og ei venninne av min mor med meg på det hele, så da klokken var 20.00 fikk jeg en fryktelig trang til å presse... det var helt forferdelig egentlig, for jordmor sa jeg måtte holde igjen, men det var IKKE lett, så til slutt ga jeg etter og presset som en gal... 10 min senere var gutten ute og min kjære samboer gråt som om han aldri hadde grått før... Han var kjempe stolt, mens jeg var mer opptatt med å bli helt avslappet i kroppen... Så fikk vi legge oss sammen alle 3 i en seng mens sykepleierstudentene stod rørt til tårer og takket meg for at de fikk lov å være med å se på og delta litt. Til tross for smerten er dette noe av flotteste jeg har opplevd! =) Så koslig og fint å vite at dere har tenkt på meg tusen takk! Gratulerer så masse! Nå må du bare kose deg med minsten... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1735938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gravid i samme by Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei hei! Jepp nå er jeg hjemme igjen. Fødselen tok 15 timer! det ble veldig tøft for meg, men absolutt værdt det! Klokken 05.00 onsdag morgen kom jeg inn. Klokken 08.00 fikk jeg tildelt fødestue og var godt fornøyd med den. Riene stod på og ble veldig sterke, så jordmor foreslo epidural selv om jeg var usikker. Så epiduralen ble satt klokken 13.00 og jeg fikk hvilt meg noen timer til sammentrekningene ble mye mye sterkere. så jeg fikk satt ny dose klokken 16.00, men legen gjorde en feil ved å blande for svakt, så fra 16.00 til 20.00 lå jeg med så sterke rier og skreik som en kamel!! jeg hadde jordmor, to sykepleierstudenter, samboeren og ei venninne av min mor med meg på det hele, så da klokken var 20.00 fikk jeg en fryktelig trang til å presse... det var helt forferdelig egentlig, for jordmor sa jeg måtte holde igjen, men det var IKKE lett, så til slutt ga jeg etter og presset som en gal... 10 min senere var gutten ute og min kjære samboer gråt som om han aldri hadde grått før... Han var kjempe stolt, mens jeg var mer opptatt med å bli helt avslappet i kroppen... Så fikk vi legge oss sammen alle 3 i en seng mens sykepleierstudentene stod rørt til tårer og takket meg for at de fikk lov å være med å se på og delta litt. Til tross for smerten er dette noe av flotteste jeg har opplevd! =) Så koslig og fint å vite at dere har tenkt på meg tusen takk! Gratulerer! *hurra* Jeg har en venninne som var oppe sist søndag og skulle preppes før KS. Hun fortalte om ei som lå og skreik så fælt, - kanskje det var deg? Hihi! Neida, det er nok flere enn du som skriker, ja. Ja - gleder meg ikke fullt så mye til å føde denne gangen som jeg gjorde sist, men jordmor mener bestemt at fødsel nummer to "alltid" er den "enkleste" - så da satser vi på det! Kos deg masse med den lille gutten din i det nydelige været! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/229009-thekla84/#findComment-1739863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.