Gå til innhold

Hvordan bli ferdig med eksen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsKitt

7

• org

6

• Babette

6

• carma

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest sol etter regn

Ok - det gjorde ikke saken bedre!

Nå fortsetter jeg jo å lure på om han egentlig er glad i meg, og bare synes alt er litt slitsomt, men så lenge det ikke er noen andre i bildet er han fornøyd.

Hehe, jeg skjønner hva du mener. Nei, det er ikke enkelt å vite hva den andre parten egentlig mener og føler, når han sier en ting og viser tegn på noe annet.

Støtter Signaturelles forslag om å legge han på is og fokusere på deg selv noen mnd til - uten å jobbe så fælt med å "komme over han", om du skjønner hva jeg mener.

Kanskje det beste er om du kan trekke deg vekk fra å hjelpe han med bedriften hans også, så får han deg HELT på avstand. Kanskje han først DA klarer å kjenne ordentlig etter om det er DEG han vil ha.

Vær sterk! =)

Gjest Persille

Noe som også burde funke er å se ut av vinduet. Nå.

Neida, ikke vær redd. Jeg sitter ikke der med en laptop. :)

Men det er varmt. Sol. Vår. Snart er det utpilsmuligheter.

Bare tanken på det bør være nok til å få humøret til å stige! :)

Om du hadde sittet utenfor vinduet mitt med en laptop hadde det være noe alvorlig galt, siden jeg på det tidspunktet befant meg omlag 20 etasjer og noe over bakken :)

Men utenfor vinduet her jeg er nå er det terasse, grill og basseng - så her er du hjertelig velkommen :)

Gjest Persille

Hehe, jeg skjønner hva du mener. Nei, det er ikke enkelt å vite hva den andre parten egentlig mener og føler, når han sier en ting og viser tegn på noe annet.

Støtter Signaturelles forslag om å legge han på is og fokusere på deg selv noen mnd til - uten å jobbe så fælt med å "komme over han", om du skjønner hva jeg mener.

Kanskje det beste er om du kan trekke deg vekk fra å hjelpe han med bedriften hans også, så får han deg HELT på avstand. Kanskje han først DA klarer å kjenne ordentlig etter om det er DEG han vil ha.

Vær sterk! =)

Jeg har nå offisielt endret holdning til; jeg driter i om det er meg han vil ha - jeg vil ikke ha ham!

Så det så!

;)

Annonse

SKRIIIIK!!!

Hehe!

Bildet var litt i anonymeste laget, sier han? ;-) Litt av poenget er at man må være villig til å vise hvem man er for å kunne få tilgang til å se hvem andre er :-)

Også hadde du ikke sendt inn noe passord som du vil bruke - det må du gjøre :-)

Gjest Persille

Hehe!

Bildet var litt i anonymeste laget, sier han? ;-) Litt av poenget er at man må være villig til å vise hvem man er for å kunne få tilgang til å se hvem andre er :-)

Hm, litt for anonymt? Det var da hele meg nesten? Var det brillene som var problemet?

Be ham svare på mailen min med en beskrivelse av hva han vil ha da :)

Hehe!

hehe... menn og deres 'sekretærer'. Kan han ikke snakke for sæ sjøl? ;o)

Fokuser mer på hva som ikke funket enn hva som funket.

Det hjelper.

Om ikke annet, så for å få satt tingene i perspektiv.

Selvsagt, den biten hjelper lite om tiltrekningen i større grad er basert på fysisk fremfor emosjonell tilknytning; men i forhold til sistnevnte funker det greit.

Å se for seg hvordan de negative kvalitetene kan bli i fremtiden kan og hjelpe. En evig opptatt mann er ofte synonymt med et karrieremenneske eksempelvis.

Som fort er typen du ser 5 minutter om morgenen, 5 minutter på kvelden - og som sover ved siden av deg på natten når han ikke er på forretningsreise e.l.

Ikke gitt at eksen din er et slikt menneske selvsagt, men et eksempel på tankerekker man kan lage seg for å la realismen og logikken få overtaket i kampen mot de mer irrasjonelle følelsene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...