Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kaiannel
Skrevet

Ja,det er det jeg lurer på!

Hvordan så den ut? Farge/konsistens?

Hvor lenge varte den?

Hei og hopp!

Fortsetter under...

Gjest Kaiannel
Skrevet

Eller kanskje du ikke hadde festeblødning?

Skrevet

Mine festeblødninger har variert fra litt blod på papiret når jeg tørket meg _en_ gang til "som en begynnende mens" i en dag.

Jeg har i tillegg hatt en del andre blødninger, men de kom ca ei uke senere (rundt forventet mens)

Gjest togli
Skrevet

Festeblødning har jeg aldri skjønt hva er, enda jeg har hatt fire båbegynte svangerskap ;-)

fuji1365380447
Skrevet

Lett rosa utflod fra morgenen, litt mer klart rødt blod på kvelden.

Over på en dag.

Annonse

Skrevet

Jeg har vært gravid 5 ganger og ikke hatt festeblødning noen av gangene.

jubalong70
Skrevet

Hei og hopp!

Jeg hadde festeblødning med alle mine 3. Den startet ca. da jeg forventet mens, men varte bare i 2-3 dager. I tillegg var det så lite at det på det meste holdt med truseinnlegg og ofte behøvde jeg ikke det en gang.

Skrevet

Første gangen kom det bare et par dråper med blod, omtrent som en mens på gang. Andre gangen kan jeg ikke huske at det kom noe som helst.

Gjest prust
Skrevet

Kan ikke huske jeg hadde det nei. Vært gravid tre ganger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...