Gå til innhold

kan periodontitt kureres?

Anbefalte innlegg

Gjest Merete29

Samboeren min er bare 25 og allerede sterkt plaget av periodontitt. Han har løse tenner, bare tannhalser, reduserte knokler osv. Tannlegene i det landet vi bor har ikke så godt rykte, derfor vil jeg gjerne vite om tannleger i Norge er i stand til å kurere denne sykdommen. Samboeren min regner med at han har mistet de fleste av tennene sine før han fyller 40...

På forhånd 1000 takk!

mn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22917-kan-periodontitt-kureres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

For mange er nok periodontitt en livslang kamp mot tap av tenner.

Noen blir bra ved kyndig behandling og andre sliter med periodontitten.

Det er bakterier som er årsaken til problemet og de kan opptre forskjellig. Derfor er det viktig å komme til en kyndig tannnlege.

Det utdannes egne spesialisttannleger her i landet som tar seg av slike problemer og det er ikke å overdrive å si at disse er blant de beste i verden.

Jeg synes han skal ta kontakt med en av dem, uansett hvor dere er i verden.

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...