Gå til innhold

Pleier foreldre å gi gave til voksne barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest maiblomst1

Jeg er 37 og får gave av foreldrene mine. Verdien er mellom 100 og 200 kr.

Av svigers får jeg gave til ca 500,-

Jeg kommer alltid til å gi gave til mine barn. Og vil nok bruke ca 400,- 500,- kr på den.

Jeg skrev lenger nede her at mannen min ikke fikk til bursdagen sin sist, og de ringte heller ikke på dagen. Vi sender gaver til de, og jeg lurer på hvorfor de ikke sendte noe nå.

Annonse

Gjest Debra irl

Jupp..Jeg er 32, men får fiiine burdagspakker, julepresanger, adventspakker, påskeegg og fullt kjør! :-)

Deter kos å være litt bortskjemt! ;-) Mutter, fatter og bestmutter er usedvanlig greie også da! :-)

Du er meg du! Hurra for folk over 12 som får egg og kalender og gaver på bursdag.

De på jobben ler av meg.

Men nå kan jeg si at laguna på DOL får det hun også. Så det så!

Vi både bursdagsgaver fortsatt; som regel 500-1000 kroner beregnet på at vi selv skal kjøpe noe vi ønsker oss (moren min liker dårlig dersom gavepengene går til telefonregningen,,,)

Min mor gir et bestemt kronebeløp både til voksne barn, svigerbarn og små og voksne barnebarn når vi fyller år.

Gjest fridalida

Mine foreldre gir 400kr. til oss voksne barn (3 stk.) i bursdaggave. 300kr. til barnebarn, oldebarn og svigersønner, blir en del i løpet av året.....de gir det samme til jul også.

Får barnebarna mindre enn "barna"? Merkelig, synes jeg.

I vår familie prioriterer vi barna, spesielt til jul, men alle får gaver til bursdager også. Mine foreldre har et fast beløp til alle, barn, barnebarn, svigerbarn.

Får barnebarna mindre enn "barna"? Merkelig, synes jeg.

I vår familie prioriterer vi barna, spesielt til jul, men alle får gaver til bursdager også. Mine foreldre har et fast beløp til alle, barn, barnebarn, svigerbarn.

Ja, enig, "merkelig".

Saken er den at jeg hadde bursdag nå nylig og fikk 400kr. Husker datteren min tidligere i år fikk 300kr., men nå lurer jeg på om mine foreldre har "lagt på". Det pleier nemlig å være likt, men hadde som sagt min bursdag i friskt minne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...