Gå til innhold

Hva gir jeg i morgengave?

Anbefalte innlegg

Gjest Lisan12

Hva er "vanlig" å gi i morgengave når man gifter seg?

Det nærmer seg vår store dag, og jeg har tenkt å kjøpe en langweekend tur til en storby i Europa til min kommende mann.

Er det en passende gave tror dere?

Jeg har ikke erfaring med sånt, og håper dette blir eneste gangen jeg skal kjøpe en morgengave også..... Dessuten er jeg ikke en hysterisk bryllupsplanlegger, så jeg har ikke lest noe som helst om dette "tradisjonelle" som man seg hør og bør osv. Han har til og med sett kjolen - og den er ikke hvit !

Utradisjonell brud kanskje, men det passer oss, så da blir vi nok fornøyde :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229182-hva-gir-jeg-i-morgengave/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Lisan12

Høres da helt flott ut!

Men hvis du forventer noe tilbake bør du sørge for at han vet hva morgengave er.

Vi (eksen og jeg) kjøpte ikke morgengaver til hverandre og jeg tør vedde en månedslønn på at kjæresten min ikke aner hva det er! :o)

Jeg vet at jeg får noe tilbake. Han gjør alt han kan for å gjøre meg nysgjerrig om dagen om hva det er jeg skal få......:-)

Gjest IPOD

Jeg ga ham en Ipod. Jeg fikk en Cartier-klokke :) Jeg tror faktisk vi var godt fornøyd begge to (har LITT forskjellig inntekt).

Venner av oss har gitt typisk henne et diamanthjertesmykke og han en klokke, ray-ban-solbriller med styrke, dykkerur, squash-racket, el. Mange avtaler å ikke gi pga bryllupsutgiftene/bryllupsreise.

Weekendtur høres jo kjempeflott ut!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...