Gå til innhold

smerter i tidl. keisersnitt

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Har i de siste dagene hatt sinnsykt vondt i keisersnittarret. Jeg er gravid i uke 27. Er dette normalt? Må jeg bare venne meg til å leve med det? Det er like vondt som det var noen dager etter opperasjonen!! Det er så vondt at jeg ikke kan overse det.

Jeg klarer ikke gå på do lenger, så jeg måtte skaffe meg klyster i går...

Hvordan i all hverden skal jeg da klare å presse ved fødselen da?

Bør jeg ta kontakt med lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22930-smerter-i-tidl-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Du har vært i den mest intense vokseperioden nå, og det er nok derfok arret gir fra seg slike smerter. Hvis du har et lengdesnitt, er det ikke så uvanlig med smerter i forb. med at magen vokser. Har du bikinisnitt, ser jeg ikke helt sammenhengen mellom smertene og størrelsen på magen Det kan tenkes at du har sammenvoksninger innenfor det synlige arret og at det er det du kjenner. Jeg synes du skal kontakte legen din hvis det er sånn at smertene bare har økt, og du ikke klarer å gjøre dagligdagse ting, som å gå på do.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...