Gå til innhold

Til dere som er/har vært gift..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kvinnen med utopiene

34

• Sofline

11

• Mari25

7

• Dorthe

6

Jeg er ikke gift,så jeg har vel egentlig ikke rett til å svare her. Men vi har vært sammen i 3,5 år og det bærer vel den vei om noen år, gjerne neste år hvis jeg får bestemme. Jeg ønsker meg frieri og lite bryllup med de næremste og heller bruke flere penger på bryllupsreisen.

Kvinnen med utopiene

Jeg er ikke gift,så jeg har vel egentlig ikke rett til å svare her. Men vi har vært sammen i 3,5 år og det bærer vel den vei om noen år, gjerne neste år hvis jeg får bestemme. Jeg ønsker meg frieri og lite bryllup med de næremste og heller bruke flere penger på bryllupsreisen.

Er det sånn at du venter på at han skal fri?

Jeg synes også det høres bedre ut med et lite bryllup og heller bruke pengene på en reise, eller noe man trenger eller ønsker.

Det finnes mange måter å få ut aggresjon på. Og la det gå ut over "uskyldige" er vel en litt dårlig løsning?

Jeg hadde ikke klart å leve i et forhold med krangler. Da hadde jeg stukket fortere en svinnt. For å krangle gidder jeg rett og slett ikke.

Folk har jo forskjellige definisjoner på krangling. Mange kaller det andre kaller en liten diskusjon for en krangel. Ingen kan være enige alltid. :-)

Er det sånn at du venter på at han skal fri?

Jeg synes også det høres bedre ut med et lite bryllup og heller bruke pengene på en reise, eller noe man trenger eller ønsker.

Nemlig, jeg gidder ikke å be folk jeg ikke har sett på fem år, men jeg vil gjerne til Mauritsius eller et annet eksotisk sted.

Jeg går ikke akkurat og venter noe frieri de nærmeste dagene (på en annen siden, hvem vet), men jeg renger med det ikke går så altfor mange år før det blir bryllup.

Annonse

Kvinnen med utopiene

Nemlig, jeg gidder ikke å be folk jeg ikke har sett på fem år, men jeg vil gjerne til Mauritsius eller et annet eksotisk sted.

Jeg går ikke akkurat og venter noe frieri de nærmeste dagene (på en annen siden, hvem vet), men jeg renger med det ikke går så altfor mange år før det blir bryllup.

Du høres veldig tålmodig ut :)

Jeg har alltid tenkt at det er fra da man har bestemt at man vil gifte seg, men jeg har hørt mange si det samme som deg. Varierer vel fra par til par hva de mener de er.

Jeg, for min del, har ikke lyst på ring når den tid kommer, så da vil jeg nok anse meg som forlovet fra bestemmelsen/frieriet av.

Jeg ser på forlovelse på samme måte som deg... :-)

Annonse

Kvinnen med utopiene

Jeg har egentlig også lopper, men jeg viser det ikke ovenfor ham så ofte, og jeg vil ikke presse ham til noe.

Nei, for man vil jo ikke bli fridd til for at han føler han må eller er lei av å bli mast på heller :/

Gjest Ulvinnen

Jeg har egentlig også lopper, men jeg viser det ikke ovenfor ham så ofte, og jeg vil ikke presse ham til noe.

At du ikke vil presse han til å fri støtter jeg deg i. Det ville bare være dumt.

Men hvorfor frir du ikke selv? Er du redd han skal si nei? Da får du i det minste vite hvor du står, og trenger ikke å vente i det uvisse.

At du ikke vil presse han til å fri støtter jeg deg i. Det ville bare være dumt.

Men hvorfor frir du ikke selv? Er du redd han skal si nei? Da får du i det minste vite hvor du står, og trenger ikke å vente i det uvisse.

Jeg er nok litt gammeldags anlagt og synes at mannen skal fri. Jeg vet jo at det er meg han vil ha, og han sier også han regner med vi skal gifte oss "en dag". Vi har også snakket om å få barn snart, men jeg vil gifte meg først, og det er han klar over, så det varer nok ikke sååååå lenge. :-)

Gjest Ulvinnen

Jeg er nok litt gammeldags anlagt og synes at mannen skal fri. Jeg vet jo at det er meg han vil ha, og han sier også han regner med vi skal gifte oss "en dag". Vi har også snakket om å få barn snart, men jeg vil gifte meg først, og det er han klar over, så det varer nok ikke sååååå lenge. :-)

Det er veldig hyggelig å fri også da :-)

Jeg har faktisk blitt fridd til tre ganger selv, men det var ikke noe særlig hyggelig, siden jeg måtte finne en fin måte å si nei, på... Det var nok de gammeldagse holdningene jeg ble offer for også. De som fridde trodde jeg skulle bli overlykkelig, de innbillte seg at alle unge kvinners høyeste ønske var å bli gift. Så det er nok en fordel å sjekke holdningene til ekteskap først.

Selv har jeg bare fridd e'n gang, til drømmemannen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...