Gå til innhold

beregning av termin/ til trine

Anbefalte innlegg

Gjest sonja

Hei!

Takk for raskt svar!

Problemet mitt er at jeg har ingen anelse når jeg hadde eggløsning. tok test når jeg var gått en uke over, den var negativ. tok en test når jeg var gått 3 uker over, da ble den positiv. Hadde hele tiden jevnlig samleie med min mann.

Det var liksom derfor jeg lurte..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22932-beregning-av-termin-til-trine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Hvis du vet når du forventet menstruasjon, kan du regne med at du hadde eggløsning 2 uker før dette. Men man må nesten regne med at du sansynligvis hadde feilberegnet noe, i.o.m. at du testet negativt da du regnet med å være 1 uke over tiden. Man regner med at testene i dag gir korrekt svar ca 14 dager etter befruktning. Sånn sett kan du kanskje gå ut i fra at du ble befruktet omtrent på det tidspunkt hvor du forventet menstruasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...