Gjest spyttellersvelg Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 smaker det godt? er det noe digg? eventuelt hvorfor ikke? bare lurer, snakker selvsagt om sæd... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hvis du er gutt og du lurer på hvordan det smaker er det jo bare å smake selv. Det er proteinrikt og kveler tunfisksmaken fullstendig, og alternativet er langt sunnere enn rømme. Billig er det også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Hvis du er gutt og du lurer på hvordan det smaker er det jo bare å smake selv. Det er proteinrikt og kveler tunfisksmaken fullstendig, og alternativet er langt sunnere enn rømme. Billig er det også. *Humre* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det smaker en mellomting mellom saltvann og vaffelrøre, og temperaturen og konsistensen gjør det ikke akkurat til noen delikatesse, men det glir jo ned. Det er ikke på langt nær like ille som tran. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSJ!!! Pjuk-pjuk-pjuk. I følge en fjortis.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSJ!!! Pjuk-pjuk-pjuk. I følge en fjortis.... Kanskje på tide du begynner å date litt eldre kvinner. 0 Siter
Gjest svelger ikke Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSJ!!! Pjuk-pjuk-pjuk. I følge en fjortis.... Jeg svelger aldri. Han får heller ikke komme i munnen min. Mulig jeg er egoistisk, men pga tidligere opplevelser kommer jeg aldri til å gjøre det igjen. Det er dumt om jeg mister lysten fullstendig fordi jeg må ligge og grue meg til det går for han.. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Kanskje på tide du begynner å date litt eldre kvinner. Date og date. Det var mora hennes som hørte dem da de lyttet på et radioprogram om sex, for ungdom. Jeg fikk inntrykk av at de virkelig holdt på å kaste opp. For en fjortis er ikke akkurat mannlige kjønnsorganer det lekreste som fins. :-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Det smaker en mellomting mellom saltvann og vaffelrøre, og temperaturen og konsistensen gjør det ikke akkurat til noen delikatesse, men det glir jo ned. Det er ikke på langt nær like ille som tran. vaffelrøre...? Hihi.. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 vaffelrøre...? Hihi.. Ja, en lunken vaffelrøre iblandet gelatin og salt. 0 Siter
yellow Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Syns det er litt vemmelig jeg.....ekkel konsistens og "rar" smak...+ at det er ekkel tempratur på det...:-) Kan alltids ta det i munn....men spytter det ut med en gang....sikkert dritsexy og opphissende å se på..*ler* 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 La meg si det slik: Det kunne ikke falle meg inn i halvsøvne. Det er ekkel konsistens og temperatur, og jeg brekker meg nesten bare ved tanken. Smaken i seg selv er ikke så ille, men kun i bitte-bitte-bittesmå mengder. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Godt og godt. Men det går da ned uten større problemer. 0 Siter
Maglor Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 *Humre* Tror faktisk ikke dette er så uvanlig heller... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Tror faktisk ikke dette er så uvanlig heller... I så fall tror jeg at jeg foretrekker å sveve i min uvitenhet... 0 Siter
Gjest største bukken bruse Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er det ikke snakk om å gi og ta, da? Hvis dama vil ha munnsex synes jeg det er rett og rimelig å få en avsugning tilbake. At noen i et lidenskaplig øyeblikk kan ligge og tenke på hvor ekkelt det er, synes jeg er litt merkelig. Men det er kanskje fake all the way med enkelt av dere damer? 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Er det ikke snakk om å gi og ta, da? Hvis dama vil ha munnsex synes jeg det er rett og rimelig å få en avsugning tilbake. At noen i et lidenskaplig øyeblikk kan ligge og tenke på hvor ekkelt det er, synes jeg er litt merkelig. Men det er kanskje fake all the way med enkelt av dere damer? Jeg liker kjempegodt å suge, da. Det er absolutt ikke noe ekkelt ved det (bortsett fra smaken på det som kommer ut til slutt). 0 Siter
Gjest loffeloff Skrevet 5. mai 2006 Skrevet 5. mai 2006 Spørs på smaken. Noen smaker lite, andres smaker gugg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.