Gå til innhold

svelger dere, jenter?

Anbefalte innlegg

Icora Panter

Er det ikke snakk om å gi og ta, da? Hvis dama vil ha munnsex synes jeg det er rett og rimelig å få en avsugning tilbake.

At noen i et lidenskaplig øyeblikk kan ligge og tenke på hvor ekkelt det er, synes jeg er litt merkelig. Men det er kanskje fake all the way med enkelt av dere damer?

Helt iorden med munnsex, men litt annerledes å forvente at sæden skal svelges..

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ugga Bugga

4

• laguna1365380434

3

• ShitDiddelyDo

2

• keinstein

2

Annonse

laguna1365380434

Jeg skjønner ikke hvordan det har seg at det er så mange som synes det er det kvalmeste i hele verden..Jeg synes tvert om det er litt stas, jeg.

Men hver sin lyst å klart. Vil man ikke så bør man selfølgelig få slippe!

:-)

Selvfølgelig, skulle det, blandt annet, selvfølgelig stå! ;-) Oj, som jeg er god på tyrkleifer!

Gjest rrrrrrrrt

Tja, syns det smaker litt guffent, men kjæresten liker det så da glir det ned.

Det var det der med å gi å ta vet du ;-)

Er vel forskjell på svelge en ladning med sæd, enn å slikke en dame i musen.

Å slikke en dame i musen, blir det samme som å slikke en gutts penis.

Å svelge en ladning med slimete sæd som smaker grusomt burde tilsi å svelge en ladning med utflod e.l fra ei dame.

Og det kommer ikke DEN ladningen med utflod fra ei dame.

Det er ikke det samme.

Å svelge en ladning med slimete sæd som smaker grusomt burde tilsi å svelge en ladning med utflod e.l fra ei dame.

Det er ikke det samme.

Altså: Du kan IKKE skrive "musen". Det høres like teit ut som "fitten". Det er EI mus, DEN musa og EI fitte, DEN fitta:-)

Ellers er det selvfølgelig forskjell på de to tingene du nevner der. Snakker vi om kvinner som ejakulerer derimot, så kan det lett bli samme greia :-)

"............................................"

Annonse

filiokus81

Det er ikke det samme.

Jeg har vel strengt tatt aldri påstått at det å svelge sæd kan sammenlignes med å slikke ei mus?

"Gi og ta" må ikke gjøres på like områder alltid :-)

Gjest Søren-sen!

Kan ikke si smaken, konsistensen eller temperaturen er noe GOD, nei.. Men det er en vanesak. Er singel nå, men er jeg sammen med noen som tenner på at jeg svelger, så går det ned på et vis ;) Det blir jo opphissende på et vis, hvis mannen synes det er digg.

Jeg er også singel ;) hehe

Altså: Du kan IKKE skrive "musen". Det høres like teit ut som "fitten". Det er EI mus, DEN musa og EI fitte, DEN fitta:-)

Ellers er det selvfølgelig forskjell på de to tingene du nevner der. Snakker vi om kvinner som ejakulerer derimot, så kan det lett bli samme greia :-)

"............................................"

Det er valgfritt. Du kan også skrive bikkjen, jenten etc... Sært er det, men "greit".

Gjest fridalida

Det smaker en mellomting mellom saltvann og vaffelrøre, og temperaturen og konsistensen gjør det ikke akkurat til noen delikatesse, men det glir jo ned. Det er ikke på langt nær like ille som tran.

Åh hjelp, du fikk det til å høres motbydelig ut, intet mindre.....uuæææhhhhh!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...