Gjest blæææh Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 aldeles ikke. jeg regner ikke med kjæresten min ville blitt kjempetent av brekninger og oppkast........så han lider ingen nød:) 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er valgfritt. Du kan også skrive bikkjen, jenten etc... Sært er det, men "greit". Nei, det er ikke greit. Greit at det ikke er ulovlig språklig sett, men det er helt håpløst feil. På enkelte dialekter (ihvertfall bergensk) sier man det, og skriver man dialekt er det jo greit. Men bokmål er så godt som østlandsk, og der er det ingen dialekter som kutter ut a-endinger. Uæh! Jeg blir kvalm av å lese slik uklang :-) ":........................................." 0 Siter
sheba Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 ja jeg svelger... smaken er ikke vond/ikke god.... men noe problem er det ikke i det hele tatt:-) (da hadde jeg ikke gjort det) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Det smaker en mellomting mellom saltvann og vaffelrøre, og temperaturen og konsistensen gjør det ikke akkurat til noen delikatesse, men det glir jo ned. Det er ikke på langt nær like ille som tran. Be ham spise suketter - da blir det bedre Det er faktisk sant, det påvirker smaken positivt, i motsetning til kaffe og løk... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Be ham spise suketter - da blir det bedre Det er faktisk sant, det påvirker smaken positivt, i motsetning til kaffe og løk... Og ananasjuice! Fakta! Hva man plukker opp! ;-P 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Og ananasjuice! Fakta! Hva man plukker opp! ;-P *noterer* Kjekt å vite for de man ikke klarer å presse til å spise/drikke suketter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.