Gå til innhold

Jeg har vært utro...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym drittsekk

Jeg kan nesten ikke tro det. Er sammen med en flott gutt, som virkelig ikke fortjener dette. Havnet til sengs med x'en i fylla, husker ingenting, men man merker jo hva som har skjedd når man våkner opp dagen etter. Jeg føler meg som verdens største drittsekk, kvalm av dårlig samvittighet. Jeg hadde ikke trodd dette om meg selv, men jeg er faktisk så råtten viser det seg. Hvorfor??? Det er jo ikke x'en jeg vil ha. Hva gjør man? Jeg kan ikke si noe, det vil ødelegge alt. Jeg får vel bare håpe denne nagende samvittigheten roer seg etter hvert, og forsøke å være som vanlig. Noen tips til hyggelige ting jeg kan finne på, som kanskje kan hjelpe meg å roe samvittigheten? Og sleng dritt om du føler for det, det er vel fortjent.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229366-jeg-har-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest poppie

Det du ikke husker, har aldri skjedd. Fylla har skylda. Gjort er gjort. Jeg kan sikkert hoste opp noen flere klisjeer.

Selvfølgelig dumt at du har gjort noe du angrer sånn på, men så lenge du vet at det ikke kommer til å skje igjen, er det ikke noe å tenke så mye på. Finn en venn du stoler 100% på, fortell alt drittet du går og knuger på og få trøst og støtte derfra.

Det du ikke husker, har aldri skjedd. Fylla har skylda. Gjort er gjort. Jeg kan sikkert hoste opp noen flere klisjeer.

Selvfølgelig dumt at du har gjort noe du angrer sånn på, men så lenge du vet at det ikke kommer til å skje igjen, er det ikke noe å tenke så mye på. Finn en venn du stoler 100% på, fortell alt drittet du går og knuger på og få trøst og støtte derfra.

Jeg synes ikke at du skal si noe til din kjære. Det du har gjort er ille, men det er ille nok at du lider... Ikke si noe til noen dette er noe du bør klare å "ri" av selv. Din skyld og din skyldfølelse!

Ønsker deg lykke til!

Annonse

Jeg synes du skal fortelle om dette til kjæresten din, så letter du samvittigheten din, og han får muligheten til å velge om han vil fortsette i forholdet eller ikke.

Dette er jeg enig i. Jeg vet at mange synes det er en ansvarsfraskrivelse å "lesse over" tyngden p åden andre. Men jeg synes det er best med forhold som er ærlige. Jeg ville ønsket å vite slikt selv...

Ugga Bugga

Dette er jeg enig i. Jeg vet at mange synes det er en ansvarsfraskrivelse å "lesse over" tyngden p åden andre. Men jeg synes det er best med forhold som er ærlige. Jeg ville ønsket å vite slikt selv...

Jeg ville også ønsket å vite det selv.

Det med at det er "ansvarsfraskrivelse å lesse over tyngden på den andre" er selvsagt bare tull. Det er egentlig ganske utrolig at noen kan si noe så tåpelig.

Gjest belel

Jeg skal ikke slenge dritt. Det høres ut som du har det fælt nok fra før.

Jeg synes du skal si det. Du risikerer at forholdet ryker, men et forhold har ikke godt av den typen hemmeligheter. Hvis det kommer for en dag en gang vil det ødelegge alt.

Det er sikkert ikke alle som tenker som meg, men jeg tror jeg kunne tilgitt utroskap som skjedde i stupfylla. Det er langt verre med utroskap begått i edru tilstand.

bugge -jenta

Jeg synes i hvertfall at du skal ta konsekvensene av at du ikke tåler å være full. Skal du leve i et monogamt samliv, må du ha et moderat alkoholinntak fra nå av. Hvis du ikke er villig til det, synes jeg ikke denne gutten fortjener å bruke sitt liv på deg. Det er en konsekvens av det du har gjort etter min mening.

Ellers er jeg for ærlighet, men det får være opp til deg.

Når et menneske velger å faktisk bruke sitt liv sammen med deg, er det en ganske så stor ting. Alle kan gjøre feil, men dette med å bære det alene, blir feil for meg. Noen ting vil man ikke skånes for, og jeg ville visst om min mann var utro ihvertfall. Hadde han vist at han tok konsekvensene av at han ikke har kontroll over seg selv i fylla ved å slutte å drikke seg full, ville det vært lettere å gå videre og tilgi.

Jeg ville fortalt det. Du har ingen garanti for at han du var utro med har en kusine som har en venninne som jobber sammen med tremeningen til kjæresten din.

Så kan han selv velge om han vil være sammen med deg eller ikke, og du slipper å bære på denne hemmeligheten kanskje resten av livet.

Annonse

Clue1365380406

Det høres ut som en kjempebrøler. Jeg synes ikke du skal fortelle det hvis du er sikker på at han ikke får vite det av andre. Men hvis det er noe mulighet for det så fortell det sjøl.

Å få vite det av andre, kan virkelig være krise.

Høres ut som det er greit med utroskap så lenge ingen andre får vite det.

Høres ut som det er greit med utroskap så lenge ingen andre får vite det.

Gjort er gjort og man kan ikke gå tilbake i tid. Kanskje man betenker seg mer en annen gang slik at man lar være. Jeg mener at det er trist å ødelegge et godt ekteskap for en engangsopplevelse som forhåpentlig aldri skjer igjen.

Det er noe annet dersom folk er notorisk utro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...