Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest huhuh
Skrevet

ja jeg er asosial taper og vurderer å hente en jente fra over sjøen,. fordeler/bakdeler?

Skrevet

Kjener øll'en renner på utsiden, tenk deg godt om da, er ikke en hund du skaffer deg!

Gjest huhuh
Skrevet

Kjener øll'en renner på utsiden, tenk deg godt om da, er ikke en hund du skaffer deg!

mente ikke slave sånn sett, bare det folk tenker......

Gjest liede
Skrevet

"fordeler/ULEMPER", heter det.

hehe.. de fleste har foråpentligvis en bakdel. :-)

petter smart
Skrevet

"fordeler/ULEMPER", heter det.

Det er lov å bruke bakdel istedenfor ulempe. Sjekk ordboka før du slenger dritt.

petter smart
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert på jenter fra "overseas", men jeg vil anta at de også har fordeler og bakdeler.

Skrevet

Mellomstasjon til krisesenter? Kulturforskjeller krever bunnsolid tålmodighet, solide ressurser, uendelig respekt for medmennesker og god tid.

Skrevet

-

ingen bakdel-men ulemper i massevis..

tenk deg om.!

Skrevet

Det er lov å bruke bakdel istedenfor ulempe. Sjekk ordboka før du slenger dritt.

Det er vel litt fresht å kalle en rettelse for å "slenge dritt", vel? Unødvendig, tullete pedantisk, kanskje. Men "drittslenging"? Les igjen :-)

"............................................"

petter smart
Skrevet

Det er vel litt fresht å kalle en rettelse for å "slenge dritt", vel? Unødvendig, tullete pedantisk, kanskje. Men "drittslenging"? Les igjen :-)

"............................................"

Jo da, burde nok heller skrevet noe annet, men er forkjøla og i dårlig humør ;-)

Skrevet

Jo da, burde nok heller skrevet noe annet, men er forkjøla og i dårlig humør ;-)

Man blir lett det da, ja :-) Selv koser jeg med med pollen, og er veldig rolig og sindig for tiden...

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...