Gjest huhuh Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 ja jeg er asosial taper og vurderer å hente en jente fra over sjøen,. fordeler/bakdeler? 0 Siter
kragens Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Kjener øll'en renner på utsiden, tenk deg godt om da, er ikke en hund du skaffer deg! 0 Siter
Gjest huhuh Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 Kjener øll'en renner på utsiden, tenk deg godt om da, er ikke en hund du skaffer deg! mente ikke slave sånn sett, bare det folk tenker...... 0 Siter
Gjest liede Skrevet 6. mai 2006 Skrevet 6. mai 2006 "fordeler/ULEMPER", heter det. hehe.. de fleste har foråpentligvis en bakdel. :-) 0 Siter
petter smart Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 "fordeler/ULEMPER", heter det. Det er lov å bruke bakdel istedenfor ulempe. Sjekk ordboka før du slenger dritt. 0 Siter
petter smart Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Nå er ikke jeg noen ekspert på jenter fra "overseas", men jeg vil anta at de også har fordeler og bakdeler. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Mellomstasjon til krisesenter? Kulturforskjeller krever bunnsolid tålmodighet, solide ressurser, uendelig respekt for medmennesker og god tid. 0 Siter
fristil Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 - ingen bakdel-men ulemper i massevis.. tenk deg om.! 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mai 2006 Skrevet 8. mai 2006 Det er lov å bruke bakdel istedenfor ulempe. Sjekk ordboka før du slenger dritt. Det er vel litt fresht å kalle en rettelse for å "slenge dritt", vel? Unødvendig, tullete pedantisk, kanskje. Men "drittslenging"? Les igjen :-) "............................................" 0 Siter
petter smart Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det er vel litt fresht å kalle en rettelse for å "slenge dritt", vel? Unødvendig, tullete pedantisk, kanskje. Men "drittslenging"? Les igjen :-) "............................................" Jo da, burde nok heller skrevet noe annet, men er forkjøla og i dårlig humør ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jo da, burde nok heller skrevet noe annet, men er forkjøla og i dårlig humør ;-) Man blir lett det da, ja :-) Selv koser jeg med med pollen, og er veldig rolig og sindig for tiden... ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.