Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forlovelsesring-shopping, er det det du mener? ;)

Jeg som anti-anbefalte de ringene vi selv hadde kjøpt som du linket til her en gang må nesten skifte mening og anbefale de igjen. ;) Har vennet meg til å ha ring på fingeren nå, og da gjør det ikke noe at den er såpass tykk som den er. (http://www.oleaas.no/prodspics/9928401.jpg)

Så koselig!

Spennende med forestående forlovelse (slik jeg tolker innlegget ditt)! Skal dere flytte sammen snart også?

Sammenflytting er ikke aktuelt på lenge, dessverre. Noen små hindre ligger i veien for det. Men vi har snakket mye om dette så vi er begge to fullstendig klar over hvor landet ligger og er skjønt enige om at vi må prioritere hverandre når vi har mulighet til det. Og det gjør vi! :o)

Forlovelsesring-shopping, er det det du mener? ;)

Jeg som anti-anbefalte de ringene vi selv hadde kjøpt som du linket til her en gang må nesten skifte mening og anbefale de igjen. ;) Har vennet meg til å ha ring på fingeren nå, og da gjør det ikke noe at den er såpass tykk som den er. (http://www.oleaas.no/prodspics/9928401.jpg)

Jeg synes de er skikkelig lekre, men hadde nesten skiftet mening etter kritikken herfra. Hm. Nå fikk du meg tilbake på gamle tanker igjen... :o)

På den annen side har vel min kjære en smule stemmerett han også...

Annonse

Gjest for-pumping

Sammenflytting er ikke aktuelt på lenge, dessverre. Noen små hindre ligger i veien for det. Men vi har snakket mye om dette så vi er begge to fullstendig klar over hvor landet ligger og er skjønt enige om at vi må prioritere hverandre når vi har mulighet til det. Og det gjør vi! :o)

Jeg tror du utnytter ham, sexuelt altså;)

Koselig å høre. Dere fortjener det virkelig.

Gratulerer så masse! :)

Jeg er kanskje ikke den som skriver mest her, men jeg har vært her lenge-lenge og fått med meg endel om de faste her, og jeg vil bare si at den kjærligheten du opplever nå er deg vel unt :)

Tusen, tusen takk! :o) Det er nesten så jeg ikke tror det er sant - og det samme sier han. Litt av et lykketreff at vi skulle møtes igjen etter 16 år og at det skulle klaffe så vanvittig mellom oss! :o)

Gjest blame

Tusen, tusen takk! :o) Det er nesten så jeg ikke tror det er sant - og det samme sier han. Litt av et lykketreff at vi skulle møtes igjen etter 16 år og at det skulle klaffe så vanvittig mellom oss! :o)

Det visste jeg ikke :) Artig at ting klaffer etter så mange år, det høres utrolig hyggelig ut :)

Annonse

Det visste jeg ikke :) Artig at ting klaffer etter så mange år, det høres utrolig hyggelig ut :)

Det var aldri noe mellom oss den gangen altså, men vi møttes på en ferietur der han jobbet som assistent og jeg var deltaker. Jeg hadde kjæreste da og han var så sjenert at jeg knapt kan huske han sa noe som helst på hele uka! :o)

Gjest blame

Det var aldri noe mellom oss den gangen altså, men vi møttes på en ferietur der han jobbet som assistent og jeg var deltaker. Jeg hadde kjæreste da og han var så sjenert at jeg knapt kan huske han sa noe som helst på hele uka! :o)

Artig historie :) Rart hvordan man plutselig kan se noen i et nytt lys..

Dere tar vel igjen feiringen når han kommer hjem fra jobb, tenker jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...