Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Sånn er stå. Jeg begynte på p-sprøyten for aller første gang 2. mars, fikk menstruasjon rundt 27. mars, og skulle hatt den igjen 27. april, men den har uteblitt. Jeg er altså snart 2 uker over tiden (førstkommende mandag). Jeg vet at sprøyten kan gi uregelmessige blødninger, for å så at det forsvinner helt, men begynner det så tidlig? Grubler litt på sjansen for å være gravid, men jeg vet ikke helt. Jeg har vel bestemt meg for å ta en test på mandag, men det er alltid fint å høre hva andre sitter inne med av egen erfaring, tanker og sånn.

Tusen takk for all respons. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229515-p-spr%C3%B8yte-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mista mensen helt ved bruk av P- sprøyte. Tror ikke at du skal være redd for graviditet. Hadde småblødninger av og til.

Tusen takk, begge to! Det er det jeg også tror, at det ikke er tilfelle, men for at jeg skal utelukke det, så er det vel like greit å bare ta en test.

Det var derfor jeg ikke tok mer enn tre sprøyter, jeg syns det var helt unaturlig å ikke ha blødninger i det hele tatt.

Ja, det er rart. Det må jeg si. Eneste er at jeg ikke har noe annet alternativ til prevensjon. Jeg må bruke sprøyten da jeg er arvelig disponert for blodpropp. Jeg kan ikke bruke p-piller, plaster, osv. Uansett, takk for svar. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...