Gjest sleepy25 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 når er det jeg egentlig har egglösning hvis jeg hadde mens 20 april? det var altså förste dagen i min siste menstruasjon.. kan noen hjelpe meg å finne ut av det..vi vil gjerne forsöke å få barn jeg bruker ikke å ha en reglemessig mens, er som regel 3-7 dager forsinket hver gang.. 0 Siter
Sofline Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hvis du ikke har regelmessig mens, er det vanskelig å si når du har eggløsning. Eggløsning inntreffer 12-14 dager før mensens første dag. Eggløsningstest er tingen. 0 Siter
hidi Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Hvis du ikke har regelmessig mens, er det vanskelig å si når du har eggløsning. Eggløsning inntreffer 12-14 dager før mensens første dag. Eggløsningstest er tingen. Min syklus er på mellom 30 og 35 dager, og jeg strevde veldig med å bli gravid med de to første. Så ble jeg altså gravid med nr. 3 den dagen jeg skulle hatt mensen! Så jeg er enig med Sofline, eggløsningstest er tingen. 0 Siter
simane Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Det beste er selvsagt jevlig sex uten for mye fokus på å time og bare la det skje. Eggløsningstester blir dyre i lengden. 0 Siter
Tjolahopp Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Min syklus er på mellom 30 og 35 dager, og jeg strevde veldig med å bli gravid med de to første. Så ble jeg altså gravid med nr. 3 den dagen jeg skulle hatt mensen! Så jeg er enig med Sofline, eggløsningstest er tingen. Hvilken eggløsningstest anbefaler dere?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.