Gå til innhold

Til småbarnsmødre med sexsamvittighet....

Anbefalte innlegg

Gjest min mann er verdens deiligste!

Mulig at jeg er unntaket som bekrefter regelen, men etter en del år med barnefødsler og småbarn og absolutt 0 sexlyst, og dårlige spådommer om forholdet til min husbond ( i alle fll dersom dol er fasiten), så kan jeg nå opplyse om at SEXLYSTEN og overskuddet er TILBAKE!! Romantikken er på topp, jeg er dødsforelska og har lyst på mannen min hele tiden!

Aner ikke hva årsaken til disse årene med begredelig sex har vært, men siden det startet omtrent dagen etter den første ungen kom til verden, har det sikkert en sammenheng.

Så - til alle som tror at forholdet er dødsdømt pga lite sex: Det er mulig å snu det, lysten kan komme tilbake. Lite sex er IKKE nødvendigvis noe tegn på at forholdet er på vei nedenom!

Så det så!

Fortsetter under...

Annonse

Gjest ikke bare bare

Tja, hvis begge er utslitte og får for lite søvn, så er det jo ikke så rart om ingen av dem har lyst på sex, da.

Men da ser de vel heller ikke på det som noe stort problem? Hvis andre ting er ok? Det er jo når den ene vil og ikke den andre det blir et stort problem da.

Ugga Bugga

Men da ser de vel heller ikke på det som noe stort problem? Hvis andre ting er ok? Det er jo når den ene vil og ikke den andre det blir et stort problem da.

Jeg er selvsagt enig i det. Jeg tror ikke trådstarteren skrev noe om det var bare den ene eller begge som mistet lysten på sex.

Å nei, det er mange som predikerer et forholds død selv om ingen av "de involverte" har lyst på sex.

Ja, man er forpliktet til å ha litt dex i det minste. Et forhold er rimelig dødt uten det.

Det er nettopp der du tar feil. Forholdet er ikke dødt selv om man periodevis har lite/ingen sex - det kan godt hende det bare sover litt.

Og av alle ting som binder oss sammen, som kjærester og som familie, er sex slett ikke det viktigste.

Men veldig deilig når det er fantastisk, naturligvis!

Annonse

Gjest misunnelige meg

Det er nettopp der du tar feil. Forholdet er ikke dødt selv om man periodevis har lite/ingen sex - det kan godt hende det bare sover litt.

Og av alle ting som binder oss sammen, som kjærester og som familie, er sex slett ikke det viktigste.

misunnelig...

Hva gjør du annerledes?

Mer aktiv selv?

Hvordan makter du å få sexen bedre?

Tiltak

Har du noen tips?

Gjest håper78

Så da er det kanskje håp her også? Jeg begynner nesten å miste lysten nå fordi samboeren ikke har så mye interesse for sex....

Gjest ikke bare bare

Å nei, det er mange som predikerer et forholds død selv om ingen av "de involverte" har lyst på sex.

Ikke hvis det ikke er noe problem for noen av partene vel? Det er vel heller sjelden begge mister lystenb pga barn, sånn at når den ene fortsatt har lyst så er det et problem. Eller den ene mister lysten ikke generelt men KUN på partner.

Gjest ikke bare bare

Hvorfor har du rett og jeg feil? Bare fordi du ikke synes så mye om sex? Jeg og min kjæreste kunne aldri levd uten sex, ikke når vi snakker mnd eller år. Noen liker sex vet du og ser ikke bare på det som plikt.

Hvorfor har du rett og jeg feil? Bare fordi du ikke synes så mye om sex? Jeg og min kjæreste kunne aldri levd uten sex, ikke når vi snakker mnd eller år. Noen liker sex vet du og ser ikke bare på det som plikt.

jeg kunne skrevet akkurat det samme for deg for en del år siden. utenkelig å leve uten sex.

før barn og nattevåk og det å være så sliten som jeg aldri før hadde vært.

selv om dere har det sånn som dere har det nå, så er det ikke sikkert at det alltid forblir sånn. og dersom du eller typen din en periode får mindre lyst på sex, håper jeg for deres skyld at det er andre ting som binder dere sammen - i alle fall dersom det er barn inne i bildet.

de fleste par som holder sammen over tid, begynner med masse sex. der er du veldig lite uvanlig.

og de fleste par som holder sammen over tid, møter noen nedturer på sexfronten - spesielt i forbindelse med barnefødsler. det er vel dokumentert.

jeg er bare strålende glad for at vår nedtur er over.

(ser på sex som plikt - ja, særlig!)

misunnelig...

Hva gjør du annerledes?

Mer aktiv selv?

Hvordan makter du å få sexen bedre?

Tiltak

Har du noen tips?

Altså, vi har alltid hatt et bra og varmt forhold. Vi har bare hatt veldig lite sex de siste årene.

Nå har ungene blitt større, jeg ammer ikke, og har ikke vært gravid på over ett år for første gang på....

Også er bare overskuddet kommet tilbake, og sexlysten med det!

Er så lei alle her inne som sier at det bare er en vei, nedenom og hjem, for forhold med lite sex. Synes det var på tide at noen fortalte at det slettes ikke alltid er sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...