Gå til innhold

Til alle fra "eldre foreldre"

Anbefalte innlegg

Gjest eldre foreldre

Orker ikke skrive så mye nå, ville bare takke for alle tanker og bønner i dag.

Tok steget i dag tidlig og fikk en skikkelig knekk etterpå, har det bedre nå, men er utslitt og litt i "sjokktilstand" ennå.

Skriver til dere og forteller hvordan alt har gått med oss siden.

Varme tanker fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229682-til-alle-fra-eldre-foreldre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LOTUS78

Hei. Jeg har ikke skrevet til deg før, men det gjør sterkt inntrykk på meg. Jeg håper det går bra med deg og at du finner støtte her i en vanskelig situasjon. Du har fått så mye fine svar fra hyggelige mennesker her på dol. Jeg håper likevel at du oppsøker Amathea i etterkant, de hjelper også kvinner etter en slik opplevelse som en abort er. Dette er jo ikke noe man kan prate med venninner om uansett hvor nære de er.

Håper mannen din støtter deg i den situasjonen du er i og ikke viser at han er lettet over at du tok abort.

Jeg ønsker deg lykke til videre og håper du får en fin sommer til tross for alt det vonde. Du har barna dine som har en flott mamma.

Godt at det er liv i deg, vennen!! Håper ikke du får altfor mye smerter og ubehageligheter i disse dagene. Den innvendige smerten er vel sikkert værst. Håper mannen din er i stand til å se smerten din og støtte deg fullt ut. Ønsker dere et godt liv framover.

Og så må du bare bruke oss her om du trenger det.

Sender deg mange gode tanker i kveld....Hilsen...

Annonse

Gjest Like anonym som deg

Jeg ønsker deg alt godt, men jeg ble utrolig lei meg nå og fikk helt vondt inni meg. Dette fordi jeg håpet du ville velge anderledes.

Jeg ble også lei meg, skulle fulgt advarselen hun startet med i flere av innleggene, altså å ikke lese dette fra begynnelsen av..

Men all respekt for hennes valg. Jeg har ikke gått i hennes sko, og kan heller ikke sette meg inn i hennes situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...