Gå til innhold

Et halvt år er for lang tid

Anbefalte innlegg

Gjest mangler sex

Jeg har ikke hatt sex siden i november, og det er for lenge. Jeg sa til en venninne i dag at nå ville jeg lete etter en mann for å ha vill sex en natt. Har allerede vært på nettet og avtalt nettdate. Det har funket for meg før, men jeg skammer meg litt. Vet at dette er normalt og at jeg har sterke drifter, men er det noen andre enslige som tenker og gjør slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229739-et-halvt-%C3%A5r-er-for-lang-tid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• avtrykk

3

• Lillemus

2

• org

2

ShitDiddelyDo

Ja, det er selvfølgelig mange enslige som gjør sånt. Men jeg vil tro de fleste finner seg noen ute på byen.

Du vet naturligvis hvilke sikkerhetsregler du bør ta før du møter noen fra nettet, og farene forbundet med det. Men generelt er det ikke noe galt i det du gjør.

Vi uten fast partner har også behov for sex, og på en eller annen måte pleier vi å skaffe oss det.

Knull med god samvittighet!

Gjest mangler sex

Ja, det er selvfølgelig mange enslige som gjør sånt. Men jeg vil tro de fleste finner seg noen ute på byen.

Du vet naturligvis hvilke sikkerhetsregler du bør ta før du møter noen fra nettet, og farene forbundet med det. Men generelt er det ikke noe galt i det du gjør.

Vi uten fast partner har også behov for sex, og på en eller annen måte pleier vi å skaffe oss det.

Jeg har møtt noen fra nettet før, og også funnet meg noen på byen. Farene er de samme. Nettdater tar jeg alltid på byen uten forpliktelser. Hvis jeg liker en mann jeg møter på byen så har det ikke noe å si om jeg har avtalt møtet på nettet, eller gått inn på en bar for å finne meg noen. Jeg går hjem med dem som jeg har lyst på, ingen andre. Kanskje er vi jenter heldige som kan velge mer slik, men jeg tror også at vi er mere undertrykket i forhold til sex.

Gjest mangler sex

Junior er sædsprengt og vilter om natten. Om mårgenen må jeg late vannet på altanen da den ikke lar seg bøye ned i toalettskålen.

Jeg vil gjerne treffe deg for å få avlasta trykket, kunne det være interessant?

Nei egentlig ikke, jeg må få mere romantiskt tilbud enn det der;) Du kunne ha foreslått at vi så på stjernene sammen;)

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg har møtt noen fra nettet før, og også funnet meg noen på byen. Farene er de samme. Nettdater tar jeg alltid på byen uten forpliktelser. Hvis jeg liker en mann jeg møter på byen så har det ikke noe å si om jeg har avtalt møtet på nettet, eller gått inn på en bar for å finne meg noen. Jeg går hjem med dem som jeg har lyst på, ingen andre. Kanskje er vi jenter heldige som kan velge mer slik, men jeg tror også at vi er mere undertrykket i forhold til sex.

Jeg vet ikke hvor undertrykte dere er i forhold til sex, men jeg vet hvor enkelt det er for dere - så der er du heldig.

Men jeg mener ikke å si at det er noe galt i å møte noen fra nettet. Har møtt flere fra nettet selv, utelukkende med positivt resultat, naturligvis helt uten forpliktelser, og vi har gjort som du gjør og møtt hverandre på en pub over noen øl, blitt kjent, og tatt det derfra.

Enkelt og greit, og langt mer praktisk enn å møte et fyllesvin av et kvinnfolk som muligens ikke husker meg når hun våkner opp, og som naturligvis ikke gir meg noe jeg ikke kunne klart bedre med frøken høyre.

Gjest Personifica

Nei egentlig ikke, jeg må få mere romantiskt tilbud enn det der;) Du kunne ha foreslått at vi så på stjernene sammen;)

uff, jeg blir litt halvdårlig av å lese denne tråden.

Mulig jeg er naiv og ønsker verden anderledes en den er. Jeg kunne aldri gått på byen eller avtalt nettreff kun for sex. Det ville aldri gitt meg tilfredstillelse. Fordi jeg kobler sex og kjærlighet.

Lurer på om det egentlig er sex du savner. Eller er det følelsen av at du er nær noen en liten stund...

Helt naturlig å ville ha sex. Er nybliven singel selv og merker at tilgangen på sex = null.

Leker med tanken om å finne en fast elsker. Jeg har ikke lyst til å leve uten sex selv om jeg ikke er i et forhold.

Ville nok egentlig ha foretrukket et forhold, men det er ikke bare noe man bestemmer seg for. Sist var jeg singel i flere år.

Mulig jeg er naiv og ønsker verden anderledes en den er. Jeg kunne aldri gått på byen eller avtalt nettreff kun for sex. Det ville aldri gitt meg tilfredstillelse. Fordi jeg kobler sex og kjærlighet.

Lurer på om det egentlig er sex du savner. Eller er det følelsen av at du er nær noen en liten stund...

Fy fy?

Annonse

For meg var sexen med en elsker grei nok, godt der og da og tilfredsstillende. Men sexen med kjæresten min.... :o) Kan ikke sammenlignes overhode. Han gir meg bare så utrolig mye mer.

Hvilke sikkerhetsregler er det?

ShitDiddelyDo

Hvilke sikkerhetsregler er det?

Tja, jeg ville jo f.eks. ikke invitert en skapning rett hjem - usett.

Det er greit å bli kjent på nettet først, gjerne snakke litt på telefon. Få et skikkelig inntrykk av personen. Man kan naturligvis bomme grovt uansett, men jeg tror faren er langt større hvis man møter en på en chattekanal og avtaler møte første kvelden.

Man bør også møtes på et offentlig sted. En bar eller lignende. Ikke bare fordi man der ser om personen faktisk er en man vil ha sex med, men da slipper man å komme i en situasjon hvor personen står på døra og viser seg fram som en man umiddelbart ser er en uaktuell sexpartner. Det kan fort bli veldig pinlig.

Jeg ville heller aldri avtalt et sexmøte med noen. Da ville jeg heller sagt at vi ser det an. Å legge lista for høyt kan fort bli utrivelig.

Sist men ikke minst ville jeg vært forsiktig med å dele ut telefonnummer og dermed personalia, med mindre det er en person jeg hadde kjent (på nettet) over lengre tid.

Tja, jeg ville jo f.eks. ikke invitert en skapning rett hjem - usett.

Det er greit å bli kjent på nettet først, gjerne snakke litt på telefon. Få et skikkelig inntrykk av personen. Man kan naturligvis bomme grovt uansett, men jeg tror faren er langt større hvis man møter en på en chattekanal og avtaler møte første kvelden.

Man bør også møtes på et offentlig sted. En bar eller lignende. Ikke bare fordi man der ser om personen faktisk er en man vil ha sex med, men da slipper man å komme i en situasjon hvor personen står på døra og viser seg fram som en man umiddelbart ser er en uaktuell sexpartner. Det kan fort bli veldig pinlig.

Jeg ville heller aldri avtalt et sexmøte med noen. Da ville jeg heller sagt at vi ser det an. Å legge lista for høyt kan fort bli utrivelig.

Sist men ikke minst ville jeg vært forsiktig med å dele ut telefonnummer og dermed personalia, med mindre det er en person jeg hadde kjent (på nettet) over lengre tid.

Ok, takk.

Jeg, feigskit som jeg er, ville aldri turt noe sånt uansett.

Men det går jeg også ut fra at jeg slipper.

ShitDiddelyDo

Ok, takk.

Jeg, feigskit som jeg er, ville aldri turt noe sånt uansett.

Men det går jeg også ut fra at jeg slipper.

Å være litt skeptisk er bare sunt. Jeg ville heller aldri møtt noen jeg ikke kjente godt.

De eneste jeg har møtt er folk herfra, og det blir litt spesielt. Vi har jo tross alt sett hverandre skrive her inne i lang tid, og da får man et inntrykk av personen. I tillegg til at det naturligvis har vært mye chatting privat, og etter hvert utveksling av telefonnumre.

Dessuten har jeg aldri truffet noen for et sexmøte. Det har naturligvis kun vært snakk om noen øl, og så har vi tatt det derfra.

Jeg skulle vært bra desperat om jeg logget meg på et chattested og fant noen å pule. :)

Når jeg var singel sist gang i noen år, så hadde jeg en fast elskerinne som også var singel med samme behov.

Vi møttes tilfeldig på byen, ble litt bedre kjent og fant ut at det var en god løsning for oss begge.

Og det er intet som jeg angret på i etterkant, eller skapte noen som helst problemer - heller tvert om:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...