Gå til innhold

Et halvt år er for lang tid

Anbefalte innlegg

Gjest mangler sex

Nei, aldri om jeg ville nedverdiget meg til noe sånt. Å treffe noen på byen er en ting, å bestille (kjøpe nesten) sex på nett er for ekkelt.

Du er ikke riktig klok. Tror du i fullt alvor at jeg bestiller sex på nettet, selvom jeg avtaler nettdate og håper at det blir til noe. Hvis ikke du ser forskjellen så fortsett å leke med legoklosser.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• avtrykk

3

• Lillemus

2

• org

2

Gjest mangler sex

Å være litt skeptisk er bare sunt. Jeg ville heller aldri møtt noen jeg ikke kjente godt.

De eneste jeg har møtt er folk herfra, og det blir litt spesielt. Vi har jo tross alt sett hverandre skrive her inne i lang tid, og da får man et inntrykk av personen. I tillegg til at det naturligvis har vært mye chatting privat, og etter hvert utveksling av telefonnumre.

Dessuten har jeg aldri truffet noen for et sexmøte. Det har naturligvis kun vært snakk om noen øl, og så har vi tatt det derfra.

Jeg skulle vært bra desperat om jeg logget meg på et chattested og fant noen å pule. :)

Jeg har ikke avtalt sexmøter på nettet. Det er ikke det samme som å avtale å møtes på byen og håpe at det blir til noe.

Hvis jeg hadde vært mann så hadde alle syntes det var en selvfølge at jeg gikk på date og håpet at det ble noe på meg.

Gjest nope her

Du er ikke riktig klok. Tror du i fullt alvor at jeg bestiller sex på nettet, selvom jeg avtaler nettdate og håper at det blir til noe. Hvis ikke du ser forskjellen så fortsett å leke med legoklosser.

Det er vel heller du som bør holde deg til legoklosene hvis du ikke skjønner at det du gjør faktisk er å bestille sex på nett. Det er da derfor du møter dem. Ikke for å drikke kaffe. Herrlighet da, har du ikke engang tenkt over hva du driver med?

Gjest mangler sex

Det er vel heller du som bør holde deg til legoklosene hvis du ikke skjønner at det du gjør faktisk er å bestille sex på nett. Det er da derfor du møter dem. Ikke for å drikke kaffe. Herrlighet da, har du ikke engang tenkt over hva du driver med?

Har du tenkt på å gå i kloster

http://lunden.katolsk.no/lunden_no.htm

Her får du en link om kloster i Oslo i tilfelle du bor der.

Gjest Zuleika

Hva slags snerpetone er dette egentlig. Tror du at de som går på nettdate gjør det bare for å drikke kaffe? Det er aldeles vanvittig å anklage et menneske for å bestille sex på nettet fordi h*n håper det kan bli til noe når h*n går på nettdate. Er det forskjell fra å gå på byen og håpe på å finne seg noe du ikke har vært i kontakt med, og siden du ikke har hatt kontakt så er det ikke sexbestilling.

Noe så vanvittig!

ShitDiddelyDo

Jeg har ikke avtalt sexmøter på nettet. Det er ikke det samme som å avtale å møtes på byen og håpe at det blir til noe.

Hvis jeg hadde vært mann så hadde alle syntes det var en selvfølge at jeg gikk på date og håpet at det ble noe på meg.

Men nå er det da heller ingen som har kritisert deg for å ville ha sex.

Annonse

Gjest nope her

Hva slags snerpetone er dette egentlig. Tror du at de som går på nettdate gjør det bare for å drikke kaffe? Det er aldeles vanvittig å anklage et menneske for å bestille sex på nettet fordi h*n håper det kan bli til noe når h*n går på nettdate. Er det forskjell fra å gå på byen og håpe på å finne seg noe du ikke har vært i kontakt med, og siden du ikke har hatt kontakt så er det ikke sexbestilling.

Noe så vanvittig!

hehe.. STOR forskjell. Når man går på byen går man ut med venner, har det gøy. Kanskje blir det bonus og noen en kan ta med hjem.

Sitter man på nett bare for å blingse ut en man kanskje kan knulle med og så avtaler å treffe denne, så blir det litt mer avtalt, bestillt og kjøpt og betalt.

Men for all del, folk gjør som de vil. Mange kjøper jo sex også så.

Gjest nope her

Har du tenkt på å gå i kloster

http://lunden.katolsk.no/lunden_no.htm

Her får du en link om kloster i Oslo i tilfelle du bor der.

Hvorfor skal jeg gå i kloster? Bare fordi jeg ikke har sansen for å kjøpe/bestille sex?

Jeg har fast partner og får så mye sex jeg vil. Mye bedre sex er det også vil jeg tro enn tilfeldig knulling.

Gjest Zuleika

hehe.. STOR forskjell. Når man går på byen går man ut med venner, har det gøy. Kanskje blir det bonus og noen en kan ta med hjem.

Sitter man på nett bare for å blingse ut en man kanskje kan knulle med og så avtaler å treffe denne, så blir det litt mer avtalt, bestillt og kjøpt og betalt.

Men for all del, folk gjør som de vil. Mange kjøper jo sex også så.

Det er nøyaktig ingen forskjell. To venninner som går på byen for å finne seg noe er et vanlig fenomen. Å si at de kjøper seg sex er tullete, og det gjelder også når de flørter på nettet. Du må være ganske frustrert frue som uttaler deg på denne måten.

Gjest Zuleika

Hvorfor skal jeg gå i kloster? Bare fordi jeg ikke har sansen for å kjøpe/bestille sex?

Jeg har fast partner og får så mye sex jeg vil. Mye bedre sex er det også vil jeg tro enn tilfeldig knulling.

Du vil tro det ja, og tror kanskje også da at alle burde ha faste partnere. For noen snerpeline du er.

Gjest nope her

Det er nøyaktig ingen forskjell. To venninner som går på byen for å finne seg noe er et vanlig fenomen. Å si at de kjøper seg sex er tullete, og det gjelder også når de flørter på nettet. Du må være ganske frustrert frue som uttaler deg på denne måten.

Nei, men ser nok på moral på en litt annen måte enn deg. Hvis du vet hva moral er da?

Gjest Zuleika

Men nå er det da heller ingen som har kritisert deg for å ville ha sex.

Hvis du leser tråden så får hun ganske skarp kritikk fordi hun nevner innledningsvis at hun har avtalt nettdate. Hun nevner ingenting om hun har tenkt å ha sex på første date eller ikke, men hun blir anklaget for å kjøpe sex på nettet. Det er ingen liten anklage sett fra mitt ståsted.

Annonse

Gjest nope her

Hvis du leser tråden så får hun ganske skarp kritikk fordi hun nevner innledningsvis at hun har avtalt nettdate. Hun nevner ingenting om hun har tenkt å ha sex på første date eller ikke, men hun blir anklaget for å kjøpe sex på nettet. Det er ingen liten anklage sett fra mitt ståsted.

Hallo? Er du helt tett? Hun avtaler nettmøte for å få sex, ikke for å finne kjæreste. Det er så og si det samme som å kjøpe sex, minus betalingen.

Er det for å flørte og finne en partner er det noe helt annet. Det skjønner alle med hjerne.

Gjest Zuleika

Hallo? Er du helt tett? Hun avtaler nettmøte for å få sex, ikke for å finne kjæreste. Det er så og si det samme som å kjøpe sex, minus betalingen.

Er det for å flørte og finne en partner er det noe helt annet. Det skjønner alle med hjerne.

Du er gal.

Gjest nope her

Du er ikke riktig klok. Pass nå på å knulle ordentlig og bli tilfredsstillt. Det er ikke bra å være så moralsk og bedømmende.

Du viser tydelig at det er du som ikke er klok her. Jeg bare sier at jeg synes det er litt ekkelt å finne en fyr på nett kun for å få et knull. Akkurat som jeg synes kjøp av sex er ekkelt. Hvorfor kan ikke jeg mene det? Blir jo noe veldig upersonlig av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...