Gå til innhold

Et halvt år er for lang tid

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Jeg sa til en venninne i dag at nå ville jeg lete etter en mann for å ha vill sex en natt., .men er det noen andre enslige som tenker og gjør slik? "

Slik jeg tolker det betyr ikke "VIL" det samme som "skal", og "TENKER" betyr ikke det samme som å gjennomføre, eller??

Jeg tolker det slik at hun "TENKER" på å finne seg en å ha vill og uhemmet sex med. (Det har jo funket før). Men det at en tenker, og håper betyr ikke at det avtalte møte, betyr sex. Men håpet om at det gjør det, er til stedet.

Men det kan jo hende jeg er langt ut på jordet?? Har ikke lest alle tråene...

ok.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

6

• avtrykk

3

• Lillemus

2

• org

2

Du tolker det på samme måte som de fleste av oss. Hun drømmer om å finne en som hun kan ha sex med og jobber aktivt for å finne en. Hun sier ingenting om at hun skal til sengs med nettdaten, men at hun håper at det blir til noe. Også at det har funket før så hun vet at det kan gå an.

Synes egentlig denne formen for treff er mindre farlig enn å gå på byen og drikke seg sanseløs for så å miste kontrollen og havne til sengs med noen du egentlig ikke har lyst til. Det tror jeg svært mange har opplevd.

Helt enig:)

Tror jeg hadde foretrukket en nettdate, fremfor en fuktig bytur.

Alt for mange som våkner opp med en som var "fin" i går he he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...