Gå til innhold

Vet ikke hvor jeg skal begynne...

Anbefalte innlegg

Gjest ljhgzø

Jeg og forloveden min har kjøpt oss hus der han kommer fra, jeg kjenner ingen her, bare der jeg bodde før. Han har både familie, venner og alt han måtte trenge..

For 8 måneder siden fikk vi en sønn, jeg går hjemme med han, blir veldig lange dager når jeg ikke kjenner noen her, jeg har bare lyst å flytte dit jeg har familie.. Dette gjør at jeg er veldig veldig depressiv om dagen, og blir fort irritert, jeg føler at jeg ikke har noe liv lengre.

Dette går hardt utover oss, det er vanskelig å bygge opp alt på nytt, og jeg mistrives.. sexlysten og koselysten er helt helt borte. Jeg prøver å ta meg sammen, i tillegg sliter jeg med dårlig selvbilde, Jeg bare skjønner ikke hvordan dette skal bedre seg.. Vil vise at jeg elsker han, men jeg er altfor deprimert.. Håper dere har noen gode forslag..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229834-vet-ikke-hvor-jeg-skal-begynne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...