Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sluttet på p-piller i begynnelsen av april. Hadde ubeskyttet sex dag 27 av syklusen, noe som vanligvis ville utelukket graviditet. Skulle normalt fått mensen for to-tre dager siden, men det er jo sannsynlig at eggløsningen har kommet senere, i og med at jeg ikke tar p-piller. Dvs. at dersom eggløsningen kom to uker for sent, så kan jeg være gravid. Er det noe poeng i å ta en test for dette, eller vil det kanskje ikke påvises ennå? Er ofte bekymret for at jeg kan være gravid, da jeg ofte har tatt p-pillene for sent og slikt. Dette er første gang jeg har hatt ubeskyttet sex en pillefri måned. Man lot seg rive med i heten..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229847-unnfangelse-dag-27/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du kan godt være gravid - syklusen er ikke til å stole på når du nettopp har sluttet med piller!

Men...du vet vel at det ikke er nødvendig og iallefall ikke tilrådelig å drive med

"pillefri måned"?

Er klar over det, ja. Jeg skulle begynne med minipiller, og da skal man jo begynne når man får mensen, og ikke etter. Dette hadde ikke jeg fått med meg, så jeg hadde tenkt til å begynne etter mensen, men da var det jo for sent. Men jeg føler meg jo ikke gravid på noen som helst måte, annet enn at jeg har mye utflod, men det har jeg alltid før mensen. Det er kanskje ikke så vanlig å føle seg gravid etter så kort tid?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/229847-unnfangelse-dag-27/#findComment-1739287
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...