Gå til innhold

Munnsex i fylla

Anbefalte innlegg

Hvis jeg f.eks. finner ut at jenta ikke har shava seg siden før krigen, får jeg ikke lyst til å gi jeg heller, men da får jeg heller ikke lyst på sex. Har jeg kommet så langt kan jeg naturligvis ikke snike meg unna, men oppdager jeg den slags uhumskheter blir sexen dritkjip. Jeg får ikke faenskapet ut av huet, og gjør meg ferdig så fort som mulig.

Jeg er litt sær der. :)

Jeg er enda særere for jeg har virkelig stukket av flere ganger, til og med midt i så har jeg bare reist meg opp og gått. Men da har sannelig ikke fyren vært mye å skryte av :o)

Fortsetter under...

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

45

• ShitDiddelyDo

40

• Dorthe

14

• Ugga Bugga

10

Det er dårlig gjort å si at jenta var dårlig til å suge, kanskje den forrige kjæresten hennes likte det på en annen måte enn deg.

Du må jo skjønne at ingen er like og at noen foretrekker det slik og andre slik :o)

"Du må jo skjønne at ingen er like og at noen foretrekker det slik og andre slik :o)"

Hæh!? Nei, det kan jeg da overhodet ikke skjønne! Og så jeg da, som alltid har kritisert folk for deres egne, private preferanser! :-)

"............................................"

Hva som gjør dem så grisete da? Min kjæreste er så renslig at vi har omtrent aldri dopapir igjen.

Og han vasker alltid hendene etter å ha vært på do.

Det gjør jeg også. Men det er faen meg minst 50% av alle menn som ikke gjør det. Pisser utover hele dassen, og går rett forbi vasken. Og det er ikke slik at det bare er én bestemt type menn - det er like gjerne en 22-årig blitzer som en 50-åring i dress.

".............................................."

Da lurer jeg på hvorfor det er så mange gutter som er dårlige til å slikke. De vet jo ikke engang riktige plassen ;o)

Regner med at vi alle liker litt forskjellige ting og så får man melde litt fra hva man liker :o)

Ai, du har ikke møtt meg :-)

Seriøst - det er jo sjelden det er så veldig mange bastante "riktige" og "gale" ting. Poenget er jo å være såpass var og empatisk at man merker hva som funker på den enkelte.

"..........................................."

Jeg er enda særere for jeg har virkelig stukket av flere ganger, til og med midt i så har jeg bare reist meg opp og gått. Men da har sannelig ikke fyren vært mye å skryte av :o)

Nå blir jeg nyskjerrig. Hva skal til for at det skal skje? Det må være en rimelig dårlig opptreden?

"............................................."

Annonse

ShitDiddelyDo

Det gjør jeg også. Men det er faen meg minst 50% av alle menn som ikke gjør det. Pisser utover hele dassen, og går rett forbi vasken. Og det er ikke slik at det bare er én bestemt type menn - det er like gjerne en 22-årig blitzer som en 50-åring i dress.

".............................................."

Guttedassene på et gjennomsnittelig utested burde erklæres som krigssone så fort klokka begynner å nærme seg midnatt. Det ser jo faen ikke ut, og det er så utrolig mange som går forbi vasken at vi som vasker oss aldri må stå i kø. Vasken er alltid ledig.

Det er så jævlig at jeg ikke lenger åpner dører uten papir i hånda, med mindre det er en dør det er mulig å skumpe opp med albuen.

Jentene skulle bare visst hvor ille gutta de tar med seg hjem senere på kvelden faktisk er.

Ai, du har ikke møtt meg :-)

Seriøst - det er jo sjelden det er så veldig mange bastante "riktige" og "gale" ting. Poenget er jo å være såpass var og empatisk at man merker hva som funker på den enkelte.

Helt enig, det merker man faktisk.... og er man sammen med en relativt "ny" elsker så "sanser" man mye mer til man vet hva h*n liker selvfølgelig.... utrolig mange varianter som finnes:-)

*lol* :-)

hehe ja. Det blir jaggu ikke mye moro syns jeg, hvis man alltid må være nydusjet for 2 minutter siden, ikke kjenne verken lukt eller smak, og ellers kalkulere ut hva partneren har gjort i den nærmeste halvtimen før man vurderer munnsex med fyren.

*humre*

:-)

hehe ja. Det blir jaggu ikke mye moro syns jeg, hvis man alltid må være nydusjet for 2 minutter siden, ikke kjenne verken lukt eller smak, og ellers kalkulere ut hva partneren har gjort i den nærmeste halvtimen før man vurderer munnsex med fyren.

*humre*

:-)

He he, nei, det blir ikke akkurat spontan sex hvis man skal ta hensyn til alt det der.

laguna1365380434

Jeg har jo ingen vagina og følgelig ikke fått den slikket, så jeg aner ikke hvor mange ubrukelige slikkere det finnes der ute.

Men jeg innbiller meg at deres kjønn er noe mer komplisert lagt opp enn vårt.

Jeg tror uansett trikset er å trives med å gi oralsex. Gjør man det nyter man det til det fulle, lytter og føler hva jenta liker og vil ha, og selv om alle jenter liker ulikt kan man sanse seg fram til hvordan den enkelte vil ha det.

Jeg er helt enig i at jeg tror man kan hvis man bare liker og vil.

Men, eg tror også, at enkelte gutter og menn, har lært seg, og fått lov til å beholde enkelte svært uheldige varianter av "the move" fordi "snille" jenter ofte heller har det litt intetsigende, istedet for å risikere å skulle ødelegge skjøre maskuline egoer..- med mindre det gjør vondt! ;-) Og særlig kan det forekomme interessante løsninger når de skal "ned"

Dessuten tror jeg fortsatt det er flere jenter enn gutter som har litt problemer mede å konkretisere på en forståelig måte hvordan de helst ville ha ting.

Men sånn i hovedsak er jeg altså enig..Lytter en til partnerens signaler og liker det en driver med skulle vel egentlig ikke munnsex være så vanskelig å få bra til;-)

laguna1365380434

Har du virkelig turt det? :-o

Jeg har tenkt tanken, men aldri satt den ut i praksis.

Men jeg HAR takket relativt surt nei til ekstraomganger da, om det virkelig har vært semre saker..;-)

Annonse

Da lurer jeg på hvorfor det er så mange gutter som er dårlige til å slikke. De vet jo ikke engang riktige plassen ;o)

Regner med at vi alle liker litt forskjellige ting og så får man melde litt fra hva man liker :o)

Man skulle ikke tro det var så vanskelig å finne klitoris, da. Kvinnekroppen er tross alt ikke SÅ komplisert.

Jeg er helt enig i at jeg tror man kan hvis man bare liker og vil.

Men, eg tror også, at enkelte gutter og menn, har lært seg, og fått lov til å beholde enkelte svært uheldige varianter av "the move" fordi "snille" jenter ofte heller har det litt intetsigende, istedet for å risikere å skulle ødelegge skjøre maskuline egoer..- med mindre det gjør vondt! ;-) Og særlig kan det forekomme interessante løsninger når de skal "ned"

Dessuten tror jeg fortsatt det er flere jenter enn gutter som har litt problemer mede å konkretisere på en forståelig måte hvordan de helst ville ha ting.

Men sånn i hovedsak er jeg altså enig..Lytter en til partnerens signaler og liker det en driver med skulle vel egentlig ikke munnsex være så vanskelig å få bra til;-)

"Jeg er helt enig i at jeg tror man kan hvis man bare liker og vil."

Altså: Hvis man virkelig nyter musa, og "setter til livs målttidet" med entusiasme, så skal det vel litt til for at en kvinne blir avtent? I tillegg må man selvfølgelig finne en balanse mellom det som gir en selv mest "valuta" og det som gir mest stimulans for henne.

Å bare bruke tunga på klitoris hele tiden blir f.eks for kjedelig for meg. Da får man ikke med seg godsakene fullt ut.

Gjest 0909o

Altså: Hvis man virkelig nyter musa, og "setter til livs målttidet" med entusiasme, så skal det vel litt til for at en kvinne blir avtent? I tillegg må man selvfølgelig finne en balanse mellom det som gir en selv mest "valuta" og det som gir mest stimulans for henne.

Å bare bruke tunga på klitoris hele tiden blir f.eks for kjedelig for meg. Da får man ikke med seg godsakene fullt ut.

"Å bare bruke tunga på klitoris hele tiden blir f.eks for kjedelig for meg. Da får man ikke med seg godsakene fullt ut."

hva bruker du ellers tunga på da? rundt rumpen? inni selve åpningen på musa?

"Å bare bruke tunga på klitoris hele tiden blir f.eks for kjedelig for meg. Da får man ikke med seg godsakene fullt ut."

hva bruker du ellers tunga på da? rundt rumpen? inni selve åpningen på musa?

Bruk fantasien. Klitoris er bare én del av kvinnekjønnet, selv om den på mange måter er den "viktigste".

"............................................"

Gjest Personifica

Sitre..gudbedre, dette blir for mye for meg, altså. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...