Gå til innhold

Munnsex i fylla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

45

• ShitDiddelyDo

40

• Dorthe

14

• Ugga Bugga

10

Har du virkelig turt det? :-o

Jeg har tenkt tanken, men aldri satt den ut i praksis.

Men jeg HAR takket relativt surt nei til ekstraomganger da, om det virkelig har vært semre saker..;-)

Jammen har jeg det. Egentlig er det vel ikke å anbefale, altså man vet jo ikke hvordan mennene reagerer. Men det har gått bra.

Man skulle ikke tro det var så vanskelig å finne klitoris, da. Kvinnekroppen er tross alt ikke SÅ komplisert.

Jeg synes heller ikke det men så har jeg oppdaget at mange jenter faktisk ikke vet hvordan underlivet deres ser ut sjøl heller og da kan man jo begynne å lure.

Annonse

Nå er det så lenge siden jeg plukket opp noen på byen at jeg husker ikke.

Men jeg skjønte ikke poenget ditt. Blir man skitten av å være på byen, slik at oralsex blir uaktuelt? Mener du at man ikke kan ha oralsex hvis det har gått mer enn 10 minutter siden forrige dusj?

For noen år siden traff jeg en fyr på byen som absolutt ville vi skulle dusje. Jeg var ikke særlig interessert i det akkurat da fordi jeg var nydusjet et par timer før. Dermed smalt det fra fyren: Men du har vel urinert siden du dusjet.

For noen år siden traff jeg en fyr på byen som absolutt ville vi skulle dusje. Jeg var ikke særlig interessert i det akkurat da fordi jeg var nydusjet et par timer før. Dermed smalt det fra fyren: Men du har vel urinert siden du dusjet.

Jeg synes det grenser til hysteri hvis man ikke kan ha sex med en som har urinert etter at h*n har dusjet.

Da blir det lite spontan sex, med mindre man dusjer etter hvert dobesøk.

Jeg synes heller ikke det men så har jeg oppdaget at mange jenter faktisk ikke vet hvordan underlivet deres ser ut sjøl heller og da kan man jo begynne å lure.

Heh-heh. Jeg var sammen med et nek en gang, på godt over 20, som jeg faktisk måtte vise hvor hun hadde urinrørsåpningen sin :-) Men det må samtidig sies at en kjæreste viste _meg_ det (på seg selv) i tenårene.

"............................................."

Da skulle du ha svart: Nei, det har jeg spart til sexakten.

"............................................"

Heh-heh. Jeg var sammen med et nek en gang, på godt over 20, som jeg faktisk måtte vise hvor hun hadde urinrørsåpningen sin :-) Men det må samtidig sies at en kjæreste viste _meg_ det (på seg selv) i tenårene.

Jeg er ikke overrasket. Jeg tror faktisk at de fleste jenter ikke vet hvor den er. Den er jo ikke alltid like synlig heller og vi ser ikke alle likedan ut som plansjen i biologiboka :o)

Annonse

Da skulle du ha svart: Nei, det har jeg spart til sexakten.

"............................................"

Hehe, jeg håper jeg aldri møter en likedan fyr igjen. Men da har jeg i hvert fall svaret klart. Jeg er ikke alltid like kjapp i replikken når folk sier uventede ting.

laguna1365380434

"Jeg er helt enig i at jeg tror man kan hvis man bare liker og vil."

Altså: Hvis man virkelig nyter musa, og "setter til livs målttidet" med entusiasme, så skal det vel litt til for at en kvinne blir avtent? I tillegg må man selvfølgelig finne en balanse mellom det som gir en selv mest "valuta" og det som gir mest stimulans for henne.

Å bare bruke tunga på klitoris hele tiden blir f.eks for kjedelig for meg. Da får man ikke med seg godsakene fullt ut.

"..........................................."

;-) klart variasjon er kult, og det kuleste er jo at man merker at fyren trives!..Det er det jeg mener..liker fyren det er det vanskelig å gjøre grove feil..

Men jeg tror mange damer gjør seg selv (og andre og senere damer;-)) en bjørnetjeneste ved ikke å si i fra når det faktisk blir gjort ting som bare er mystisk eller som til og med er ubehagelig..DET tror jeg ikke gutta i samme grad har problemer med.

Jeg har vært borti noen(ikke mange, men dog) som jeg tror liker munnsex, men som allikevel har klart å gjøre en merklig innsats..;-)

ShitDiddelyDo

hehe ja. Det blir jaggu ikke mye moro syns jeg, hvis man alltid må være nydusjet for 2 minutter siden, ikke kjenne verken lukt eller smak, og ellers kalkulere ut hva partneren har gjort i den nærmeste halvtimen før man vurderer munnsex med fyren.

*humre*

:-)

Folk må jo være klin kokos hvis de må dusje før hvert eneste samleie. Herregud.

De folka der er verre enn meg og min hårfobi.

Hvilken verden lever DU i om det at ei jente suger DÅRLIG er grunn til å dumpe ei dame?

Ufattelig tragiske grunner.

Ingen har sagt at dårlig suging er dumpegrunn. Det færreste jenter/kvinner jeg har hatt et eller annet slags seksuellt forhold til, har vært flinke i utgangspunktet. Men så lenge man liker det, så blir man flinkere. Hvis den ene ikke liker, og dermed ikke ønsker å gjøre noe som er viktig for den andre parten, så er det en seksuell mismatch. Og ethvert oppegående individ i vår tid vet at et tilfredsstillende sexliv i de fleste tilfeller er avgjørene for et godt forhold.

"........................................."

Det er da en forskjell på å IKKE LIKE oralsex, og faktisk ikke være flink til å suge!

Prozak skrev : som var dårlig til suge.

Det er da ikke jentas feil at hun ikke får til å suge godt nok og at det da skal være en dumpingsgrunn synes jeg er helt feil.

Og det er ikke din feil heller, at du er så dum at du tar en humoristisk uttalelse i forbindelse med å sette ting på spissen, bokstavelig? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...