Gå til innhold

Munnsex i fylla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

45

• ShitDiddelyDo

40

• Dorthe

14

• Ugga Bugga

10

Gjest Persille

"først er man forelsket, lykkelig og alt er bra, og så gifter man seg, og så blir det tørke."

Nå ser det ut til at jeg må trekke tilbake påstanden min om ikke å blande meg inn i denne tråden.

Heldigvis så er det ikke alle ekteskap som følger den oppskriften din. Noen holder seg riktig så "fuktige" og impulsive ;-)

Pøh, har vi ikke noe tro på!

Det vet du vel - først er man forelsket, lykkelig og alt er bra, og så gifter man seg, og så blir det tørke. Common knowledge det der :)

Da har det jo ofte å gjøre med at folk gifter seg uten å bruke innsiden av hodet :-)

"..........................................."

Så interessant. *Våkner opp i stolen*

Tar du i mot flere enn henne?

Skavvisee...*tar på lesebrillene og åpner den antikke filofaksen* Joda, jeg kan nok skvise inn enn og annen ekstra her og der. Skal vi si hos Dem klokken 19:30 i aften? Behager det frøken/fruen?

:-)

"............................................."

Gjest Ulvinnen

Jeg må innrømme at jeg ikke har vært borti pessar før. Men jeg husker vi lærte om det i seksualundervisningen en eller annen gang tidlig i forrige årtusen, og da mener mener jeg å huske at vi lærte 30 minutter?

Men pessarene har vel utviklet seg de også. :)

Neida, slik har nok pessarene alltid vært.

Det du husker, er at pessaret må sitte inne et visst tidsrom etter samleie, for at sædcellene ikke likevel skal få lurt seg inn.

Men jeg husker ikke hvor lenge. Mulig det er her dine 30 min.kommer inn. Selv om jeg ville gjettet på et par timer.

Annonse

ShitDiddelyDo

Tja, på samme måte som vi vender oss til å svelge? Første gangen får man sjokk, andre gangen er det litt ekkelt, og så går det greiere og greiere...

Men det er jo likevel en viss forskjell på de to tingene. Nei, vet ikke - man får vel bare innse at gutter er rare, og umulige å forstå seg på.

Og da i motsetning til oss jenter, som er superenkle å forstå ;)

Ja, dere er enklere å lese enn gode bøker. :)

Jeg kan jo forstå at man kan vende seg til enkelte ting. F.eks. øl. Det lærer en hver 17 år gammel gutt. Og til slutt blir det en sann nytelse.

Men jeg innbiller meg likevel at det er verre med oralsex. Man skal jo ikke bare vende seg til det. Man skal tilte helt og nyte hinsides. :)

ShitDiddelyDo

Neida, slik har nok pessarene alltid vært.

Det du husker, er at pessaret må sitte inne et visst tidsrom etter samleie, for at sædcellene ikke likevel skal få lurt seg inn.

Men jeg husker ikke hvor lenge. Mulig det er her dine 30 min.kommer inn. Selv om jeg ville gjettet på et par timer.

Åja, det er mulig jeg husker feil. Kanskje det var etter samleie det måtte sitte inne. Det er sikkert en logikk i det.

Gjest Ulvinnen

Skavvisee...*tar på lesebrillene og åpner den antikke filofaksen* Joda, jeg kan nok skvise inn enn og annen ekstra her og der. Skal vi si hos Dem klokken 19:30 i aften? Behager det frøken/fruen?

:-)

"............................................."

"Skal vi si hos Dem klokken 19:30 i aften? Behager det frøken/fruen?"

Så absolutt! Kl 19:30 er denne fruen helt klar til å ta i mot Dem ;-)

Gjest Ulvinnen

Åja, det er mulig jeg husker feil. Kanskje det var etter samleie det måtte sitte inne. Det er sikkert en logikk i det.

Logikken er enkel.Pessaret med sæddrepende salve må sitte på plass før sæden kommer strømmende for å hindre den i å komme inn i livmoren.

Etter at de små svømmerne er på plass, så må hinderet være der helt til de er avgått med døden. Fjerner man pessaret mens de fortsatt er svømmedyktige, så vil de selvsagt benytte anledningen til å finne seg et egg.

Enkel huskeregel: Så lenge det er fare for levende sædceller, så må pessaret sitte på plass. Det er jo ingen sædceller til stede 30 min før samleie...

Gjest Persille

Ja, dere er enklere å lese enn gode bøker. :)

Jeg kan jo forstå at man kan vende seg til enkelte ting. F.eks. øl. Det lærer en hver 17 år gammel gutt. Og til slutt blir det en sann nytelse.

Men jeg innbiller meg likevel at det er verre med oralsex. Man skal jo ikke bare vende seg til det. Man skal tilte helt og nyte hinsides. :)

Jeg er enig med deg, jeg - så jeg kan ikke fortelle deg hvorfor noen ikke er det?

Men når det er sagt - det er jo de som må venne seg til sex på generell basis, som blir 50 før de finner ut hvordan de skal ordne en orgasme på/med egenhånd, og dermed kan forklare det for partner (som antagelig ikke har selvtillit igjen)...

Folk er bare litt rare på det området tror jeg!

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg er enig med deg, jeg - så jeg kan ikke fortelle deg hvorfor noen ikke er det?

Men når det er sagt - det er jo de som må venne seg til sex på generell basis, som blir 50 før de finner ut hvordan de skal ordne en orgasme på/med egenhånd, og dermed kan forklare det for partner (som antagelig ikke har selvtillit igjen)...

Folk er bare litt rare på det området tror jeg!

Ja, folk er rare. Menmen, det er ikke vårt problem. :)

ShitDiddelyDo

Og godt er det!

Før vi treffer på noen av dem...

Får holde oss til de vi vet er i samme kategori :)

Jupp. :)

Men er man så uheldige at man møter noen, er det jo bare å få dem unna så fort man finner ut hva som bor i dem.

Ja, jeg vet. Nå er det bare et tidsspørsmål før jeg får beskjed om at jeg er 14 igjen. :)

"Skal vi si hos Dem klokken 19:30 i aften? Behager det frøken/fruen?"

Så absolutt! Kl 19:30 er denne fruen helt klar til å ta i mot Dem ;-)

Udmerket. Husk nå endelig på å ikle Dem noe lett og ledig, og ha gjerne forfriskninger tilgjengelig. Sherry eller portvin er meget passende til anledningen, og foretrekkes av undertegnede fremfor mindre kultiverte fludier.

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...