Gå til innhold

Munnsex i fylla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

45

• ShitDiddelyDo

40

• Dorthe

14

• Ugga Bugga

10

Dere er jammen ikke lite arrogante da.

Er det DERES holdninger til oralsex som skal være førende for hva folk flest liker eller ikke?

Så hvis en gutt ikke liker oralsex, så er han enten homse,ulært eller sær?

Hva er det med dere da? Man kan vel nettopp ikke like oralsex, rett og slett fordi man ikke liker det. Uten å måtte være noen av de delene jeg nevnte!

Jeg kjenner flere menn som ikke syntes kjønn er særdeles spennende å slikke, men de gjør det for det om. For de vet dama liker det. Men de sier at det er ikke det beste i verden de kunne tenke seg.

Og det både forstår jeg og respekterer jeg.

Og det er mer enn hva jeg kan si for dere andre her: persille, shit fyren og prozak.

Jeg forsøker å la være å svare på de aller mest uintelligente innleggende, men det er ikke alltid jeg klarer å la være.

Du kommer med en påstand om at jeg og et par andre forsøker å presse våre meninger om emnet over på andre. Kan du henvise nøyaktig til hvor du har dette fra? Såvidt jeg vet, så har jeg ikke uttalt annet enn hva jeg selv synes: Jeg vet at enkelte menn ikke liker det, men jeg kan ikke relatere meg til det selv. Jeg vet at enkelte kvinner ikke liker det, men disse er uinteressante for meg seksuellt. Det er vel omtrent det andre også har sagt her. Hva er det du ikke forstår?

Hvis du ikke tåler at jeg og andre svarer på hva som er våre egne preferanser når det er nettopp det vi diskuterer, så foreslår jeg at du lukker øynene.

"..........................................."

Annonse

Gjest Persille

Er det DERES holdninger til oralsex som skal være førende for hva folk flest liker eller ikke?

Hva er det med dere da? Man kan vel nettopp ikke like oralsex, rett og slett fordi man ikke liker det. Uten å måtte være noen av de delene jeg nevnte!

Jeg kjenner flere menn som ikke syntes kjønn er særdeles spennende å slikke, men de gjør det for det om. For de vet dama liker det. Men de sier at det er ikke det beste i verden de kunne tenke seg.

Og det er mer enn hva jeg kan si for dere andre her: persille, shit fyren og prozak.

Også så sinna da!

ShitDiddelyDo

Jeg gir uttrykk for mitt syn på oralsex. Ikke andre menns.

Og ja: Jeg tror menn som ikke liker oralsex må være snåle, og jenter som ikke liker det er helt uinteressante for meg.

Det er min mening. Ikke alle andre menns, og jeg har heller aldri forsøkt å prakke mine preferanser på andre.

Dessuten heter jeg ikke "shit fyren". Kall meg i det minste shit-fyren eller shitfyren. Den slags feil er nesten like avtennende som jenter som vet å verdsette en skikkelig avsugning.

Gjest Persille

Jeg forsøker å la være å svare på de aller mest uintelligente innleggende, men det er ikke alltid jeg klarer å la være.

Du kommer med en påstand om at jeg og et par andre forsøker å presse våre meninger om emnet over på andre. Kan du henvise nøyaktig til hvor du har dette fra? Såvidt jeg vet, så har jeg ikke uttalt annet enn hva jeg selv synes: Jeg vet at enkelte menn ikke liker det, men jeg kan ikke relatere meg til det selv. Jeg vet at enkelte kvinner ikke liker det, men disse er uinteressante for meg seksuellt. Det er vel omtrent det andre også har sagt her. Hva er det du ikke forstår?

Hvis du ikke tåler at jeg og andre svarer på hva som er våre egne preferanser når det er nettopp det vi diskuterer, så foreslår jeg at du lukker øynene.

"..........................................."

Det er deg og meg og han shit-fyren, vi er de onde som presser andre til å ta inn over seg våre seksuelle preferanser...

Muahahaha :)

Annonse

Gjest Persille

Jeg gir uttrykk for mitt syn på oralsex. Ikke andre menns.

Og ja: Jeg tror menn som ikke liker oralsex må være snåle, og jenter som ikke liker det er helt uinteressante for meg.

Det er min mening. Ikke alle andre menns, og jeg har heller aldri forsøkt å prakke mine preferanser på andre.

Dessuten heter jeg ikke "shit fyren". Kall meg i det minste shit-fyren eller shitfyren. Den slags feil er nesten like avtennende som jenter som vet å verdsette en skikkelig avsugning.

"Den slags feil er nesten like avtennende som jenter som vet å verdsette en skikkelig avsugning."

Skrivefeil? Mangler du ikke?

Gjest må da like det

Men om DU kjenner dem og de ikke liker å slikke DEG betyr vel ikke at de ikke liker slikke? Alle som liker sex liker vel nærkontakt med kjønnsorganer? Eller blir det noe sært da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...