Gå til innhold

Munnsex i fylla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 223
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

45

• ShitDiddelyDo

40

• Dorthe

14

• Ugga Bugga

10

Jeg gir uttrykk for mitt syn på oralsex. Ikke andre menns.

Og ja: Jeg tror menn som ikke liker oralsex må være snåle, og jenter som ikke liker det er helt uinteressante for meg.

Det er min mening. Ikke alle andre menns, og jeg har heller aldri forsøkt å prakke mine preferanser på andre.

Dessuten heter jeg ikke "shit fyren". Kall meg i det minste shit-fyren eller shitfyren. Den slags feil er nesten like avtennende som jenter som vet å verdsette en skikkelig avsugning.

he-he...

Gjest liede

Hmmm....så jeg kan kanskje bruke det som sjekketriks på byen, da? "Hei søta...jeg elsker å slikke fitte. Vil du bli med hjem å se på hjemmesiden min?" Tror du damene sklir av barkrakken da?

"............................................."

Jeg kjenner en som sier det. :-)

Jeg kjenner en som sier det. :-)

Ja, det er sikkert mulig å få napp på det også. Jeg fikk engang napp hos en godt voksen dame, da jeg - av en eller annen grunn - viftet med tungen e.l. "Den skal du få lov til å bruke snart", sa hun :-)

"..............................................."

Gjest liede

Ja, det er sikkert mulig å få napp på det også. Jeg fikk engang napp hos en godt voksen dame, da jeg - av en eller annen grunn - viftet med tungen e.l. "Den skal du få lov til å bruke snart", sa hun :-)

"..............................................."

haha. Alt virker visst bare man prøver mange nok ganger.

Annonse

Man pleier å være endel på do og slike ting, det jeg tenkte på og man er jo ofte litt mindre nøye der i beruset tilstand, tror jeg?

Jo, men en mann som var så full at han ikke var i stand til å gå på do på vanlig(?) måte, han ville jeg da uansett ikke hatt med meg hjem.

Jo, men en mann som var så full at han ikke var i stand til å gå på do på vanlig(?) måte, han ville jeg da uansett ikke hatt med meg hjem.

Å, dere aner ikke hvilke grisete svin de fleste menn er ifb med dobesøk :-) Særiøst - det er til å bli kvalm av.

"..........................................."

Annonse

ShitDiddelyDo

Hvilken verden lever DU i om det at ei jente suger DÅRLIG er grunn til å dumpe ei dame?

Ufattelig tragiske grunner.

Jeg lever i en verden der god sex er viktig, og en jente som av en eller annen grunn ikke liker oralsex er ikke i stand til å gi meg god sex.

Men nå er det ingen fare for at jeg noensinne kommer i en situasjon hvor jeg må dumpe en slik dame. Det er tross alt ingen fare overhodet for at jeg blir sammen med en sånn jente i utgangspunktet.

Jeg lever i en verden der god sex er viktig, og en jente som av en eller annen grunn ikke liker oralsex er ikke i stand til å gi meg god sex.

Men nå er det ingen fare for at jeg noensinne kommer i en situasjon hvor jeg må dumpe en slik dame. Det er tross alt ingen fare overhodet for at jeg blir sammen med en sånn jente i utgangspunktet.

Det er da en forskjell på å IKKE LIKE oralsex, og faktisk ikke være flink til å suge!

Prozak skrev : som var dårlig til suge.

Det er da ikke jentas feil at hun ikke får til å suge godt nok og at det da skal være en dumpingsgrunn synes jeg er helt feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...