Gå til innhold

Hvordan føle seg vel under akten?

Anbefalte innlegg

Gjest werwe

mener du det? =) nei, jeg viser ham ikke at jeg er usikker, jeg tror i hvert fall ikke at han merker noe.. men jeg har det liggende i underbevisstheten... jeg har en oppfatning av at menn ikke liker jenter med lav selvtillit? stemmer det? =)

Hvorfor dette maset om selvtillit eller ikke selvtillit?

Ingen mennesker går vel egentlig rundt og tror at de er guds gave til verden, og hvis noen framstår slik, så er det direkte avstøtende, usympatisk, og turnoff.

Fortsetter under...

fuji1365380447

takk for svar! du har helt rett! det er bare godt å høre folk sine meninger.

min kjære vet ingenting om dette..og det skal han heller ikke! =) for dette SKAL fungere! han får meg til å føle ting jeg ikke har turt å føle på kjempelenge! =)

Supert!

Kos deg med kjæresten din, det høres ut som om han koser seg med deg ;-)

petter smart

Dette er kanskje ikke til noe hjelp, men jeg vil si hva jeg mener.

Jeg vil mye heller ha sex med en jente med mange skavanker, men som er sikker på seg selv, som tør vise seg fram, som tør ta iniativ, som tør vise at hun er kåt, som ikke bryr seg om at folk (inkludert henne selv) ikke er perfekte, framfor en supermodell som gjemmer seg bort og ikke deltar på en skikkelig måte.

Ingen ville hatt sex med deg om de synes du var stygg. Han tenner på deg, selv med dine skavanker. Han tenker ikke på dem, ikke gjør det du heller.

Gjest nyah_lita84

Jeg vil mye heller ha sex med en jente med mange skavanker, men som er sikker på seg selv, som tør vise seg fram, som tør ta iniativ, som tør vise at hun er kåt, som ikke bryr seg om at folk (inkludert henne selv) ikke er perfekte, framfor en supermodell som gjemmer seg bort og ikke deltar på en skikkelig måte.

Ingen ville hatt sex med deg om de synes du var stygg. Han tenner på deg, selv med dine skavanker. Han tenker ikke på dem, ikke gjør det du heller.

tusen takk for kloke og varmende ord!!!!! =)

Tror ikke jeg har så mye nytt å tilføre saken annet enn litt subjektivt. For meg er det ikke så farlig om ei jente har litt ekstra å ta i. Dette med "idealene" er kanskje litt missforstått. Jeg kan godt se på ei pen veltrent jente og tenke "oi hun var flott". Men er jeg til sengs med ei jente som har tennt begjæret i meg, som har fått meg til å ha lyst på sex med henne, tenker jeg i alle fall ikke på hvordan noen andre ser ut.

En kropp trenger i alle fall ikke være etter disse berømte "idealene" for å gi meg lyst til å nyte den, altså HELE kroppen. For det er i alle fall mitt syn på sex, at det er langt mer enn den mekaniske delen av et samleie.

Som tidligere nevnt er opplevelsen rundt veldig viktig. Føler du deg vel (noe som du kan jobbe med) vil du i de flestes øyne bli mer attraktiv, fristende og sexy.

Jeg vet det ikke er så lett å tenke positivt bestandig, men du må i alle fall la partneren din få nyte hele deg, ikke bare utvalgte biter. Det er ganske sannsynlig at han vil nyte deg med hud og hår om du lar han, og han vil sannsynligvis like det. (ikke mange som har sex med noen de finner frastøtende)

Gjentagelser gjentagelser... Vite i alle fall at vi er mange karer her i verden som nyter "hele pakka" selv om hun ikke nødvendigvis er kirurgisk perfekt... :)

Annonse

Tror ikke jeg har så mye nytt å tilføre saken annet enn litt subjektivt. For meg er det ikke så farlig om ei jente har litt ekstra å ta i. Dette med "idealene" er kanskje litt missforstått. Jeg kan godt se på ei pen veltrent jente og tenke "oi hun var flott". Men er jeg til sengs med ei jente som har tennt begjæret i meg, som har fått meg til å ha lyst på sex med henne, tenker jeg i alle fall ikke på hvordan noen andre ser ut.

En kropp trenger i alle fall ikke være etter disse berømte "idealene" for å gi meg lyst til å nyte den, altså HELE kroppen. For det er i alle fall mitt syn på sex, at det er langt mer enn den mekaniske delen av et samleie.

Som tidligere nevnt er opplevelsen rundt veldig viktig. Føler du deg vel (noe som du kan jobbe med) vil du i de flestes øyne bli mer attraktiv, fristende og sexy.

Jeg vet det ikke er så lett å tenke positivt bestandig, men du må i alle fall la partneren din få nyte hele deg, ikke bare utvalgte biter. Det er ganske sannsynlig at han vil nyte deg med hud og hår om du lar han, og han vil sannsynligvis like det. (ikke mange som har sex med noen de finner frastøtende)

Gjentagelser gjentagelser... Vite i alle fall at vi er mange karer her i verden som nyter "hele pakka" selv om hun ikke nødvendigvis er kirurgisk perfekt... :)

"Vite i alle fall at vi er mange karer her i verden som nyter "hele pakka" selv om hun ikke nødvendigvis er kirurgisk perfekt... :) "

Og takk for det!:o) Men det er da sannelig ikke alle dere menn som er det du kaller "kirurgisk perfekte" heller. ;o) Jeg vil ha han jeg har jeg, han kan nok ikke kalles kirurgisk perfekt, men for meg er han den deiligste som finnes. :o)

Gjest hemmelig beundrer.....

I love you!

"Vite i alle fall at vi er mange karer her i verden som nyter "hele pakka" selv om hun ikke nødvendigvis er kirurgisk perfekt... :) "

Og takk for det!:o) Men det er da sannelig ikke alle dere menn som er det du kaller "kirurgisk perfekte" heller. ;o) Jeg vil ha han jeg har jeg, han kan nok ikke kalles kirurgisk perfekt, men for meg er han den deiligste som finnes. :o)

Hehehe, du skjønner sikkert hva jeg mener. Ikke kommer jeg i nærheten av definisjonen "perfekt" heller. Næh, er vel bare å utnytte det som er bra og drite i det som ikke er fullt så bra... :)

Gjest nyah_lita84

ååååå =) tusen takk for kjempepositivt innlegg!!! jeg har hørt at jeg lyser av selvtillit, men det er nok bare utvendig. Jeg er en god skuespiller! =)

men som sagt, takk for ditt innlegg, det fikk meg til å smile på starten av en laaaaang arbeidsdag =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...