Mathildaa Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hei! I dag var jeg hos gynekologen, h*n tror muligens jeg har endometriose og sender meg videre for utredning. Høyst sannsynlig blir dette på en privatklinikk, uten noe særlig ventetid. Siden vi nå også har prøvd å bli gravid i snart ett år, mener h*n at vi også får benytte muligheten til å utrede oss begge samtidig! Til tross for at årsmarginen ikke er nådd ennå. Jeg hadde gruet meg mye til i dag, men også her ble jeg tatt på alvor og det var deilig. Så nå får vi bare nyte livet, håpe at ting snart skulle skje og at alt er i orden! Og skulle det så være så at jeg har endometriose og at det er dette som har ståt i veien for graviditet, får vi bare håpe at behandling kan få det ønskelige til å skje.... og måtte det være RASKT!!! Med beste hilsener fra 0 Siter
Mathildaa Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 hva er egentlig endometriose? Hei! Du kan lese om det på denne adressen: http://www.helsenett.no/index.php?option=com_personalpage&task=view&id=13&Itemid=66&contentid=1802§ionid=116 0 Siter
solbaer Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Så bra for dokke! Litt godt å vite at ein no får skikkeleg hjelp og at du har blitt tatt på alvor! Går å er litt spent sjølv her no-har venta på legetimen min (18. mai) og den nærmar seg jo! Håper berre eg/vi blir sendt vidare til gynekolog... Ellers venter eg på mensen no,dvs. den er venta i helga...får sjå korleis det går med den saken! Kjekt å høyre korleis det har gått med deg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.