Gå til innhold

Dårlig samvittighet,-et kvinnefenomen?

Anbefalte innlegg

Gjest pittpottnøtt

Er dårlig samvittighet et kvinnefenomen?

Jeg selv syns jeg får dårlig samvittighet for masse tullting og bagateller.

Ønsker ikke å få sånn dårlig samvittighet,-for det er slitsomt.

Innerst inne vet jeg at jeg ikke har noen grunn til å få denne dårlige samvittigheten.

Hmmmpppfff,-så vondt i magen jeg får av sånt!

Fortsetter under...

Typisk kvinnefenomen, tror jeg! Senest i forrige uke burde jeg være tre steder samme kveld, jeg visste at noen uansett ville bli skuffet, og grublet meg gul og blå på hvordan jeg skulle klare det!

Men mannen min forstod overhodet ikke problemet: "Du må jo bare si at det ikke går da!". Takk for rådet, ha!

Fordi jeg oiet rundt som en tulling, klarte jeg det! Men min kjære sa at det var tullete av meg! Men så var det den samvittigheten da...:-)

mvh

Gjest pittpottnøtt

Typisk kvinnefenomen, tror jeg! Senest i forrige uke burde jeg være tre steder samme kveld, jeg visste at noen uansett ville bli skuffet, og grublet meg gul og blå på hvordan jeg skulle klare det!

Men mannen min forstod overhodet ikke problemet: "Du må jo bare si at det ikke går da!". Takk for rådet, ha!

Fordi jeg oiet rundt som en tulling, klarte jeg det! Men min kjære sa at det var tullete av meg! Men så var det den samvittigheten da...:-)

mvh

Jeg får også dårlig samvittighet når jeg sier ifra til noen at jeg føler meg tråkka.

Eller jeg får dårlig samvittighet hvis noen mobber meg,-og jeg sier ifra at dette gjorde vondt for meg.

Og hvis kjæresten og jeg tulleleker litt og det gjør skikkelig vondt,så får jeg dårlig samvittighet for at jeg sier i fra at det gjorde vondt.

Kort fortalt...jeg får dårlig samvittighet når jeg gir beskjed til andre at jeg får vondt!

Jeg får også dårlig samvittighet når jeg sier ifra til noen at jeg føler meg tråkka.

Eller jeg får dårlig samvittighet hvis noen mobber meg,-og jeg sier ifra at dette gjorde vondt for meg.

Og hvis kjæresten og jeg tulleleker litt og det gjør skikkelig vondt,så får jeg dårlig samvittighet for at jeg sier i fra at det gjorde vondt.

Kort fortalt...jeg får dårlig samvittighet når jeg gir beskjed til andre at jeg får vondt!

Oj, da har du det verre enn meg! Jeg får så ofte dårlig samvittighet når alle trekker i meg, og jeg er sliten og må si nei til noen... Av og til synes jeg at de fleste jeg kjenner sliter med ting, og jeg er alles trøsteperson! Etter å ha snakket i telefonen flere timer er jeg trøtt og vil legge på, men får alltid dårlig samvittighet!

mvh

Gjest pittpottnøtt

Oj, da har du det verre enn meg! Jeg får så ofte dårlig samvittighet når alle trekker i meg, og jeg er sliten og må si nei til noen... Av og til synes jeg at de fleste jeg kjenner sliter med ting, og jeg er alles trøsteperson! Etter å ha snakket i telefonen flere timer er jeg trøtt og vil legge på, men får alltid dårlig samvittighet!

mvh

Det er noen ganger så ille at når jeg har f.eks. sagt ifra til kjæresten at jeg følte meg mobba av noe han sa ...så går jeg å tror at jeg blir dumpa av han fordi jeg sa ifra...

mil1365380270

Det tror jeg nok det er. Jeg er ikke så plaget med det, og det skiller meg fra mange jenter jeg kjenner. Hender jeg må minne meg selv på at det er de som overdriver, ikke meg det er noe feil med. Den dårlige samvittigheten ligger latent, men jeg vil ikke! ;-)

Men jeg er langt fra deg altså, er et skikkelig egotroll i forhold ;-)

Annonse

Gjest Lasse1

Det tror jeg nok det er. Jeg er ikke så plaget med det, og det skiller meg fra mange jenter jeg kjenner. Hender jeg må minne meg selv på at det er de som overdriver, ikke meg det er noe feil med. Den dårlige samvittigheten ligger latent, men jeg vil ikke! ;-)

Men jeg er langt fra deg altså, er et skikkelig egotroll i forhold ;-)

hehe...da skiller jeg meg vel ut fra menn jeg da som har litt dårlig samvittighet for mye av det jeg gjør selv når jeg har overgått meg selv...tenker at jeg kunne kanskje ha gjort mer, anderledes osv..

mil1365380270

hehe...da skiller jeg meg vel ut fra menn jeg da som har litt dårlig samvittighet for mye av det jeg gjør selv når jeg har overgått meg selv...tenker at jeg kunne kanskje ha gjort mer, anderledes osv..

Tror ikke du tilhører flertallet, nei :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...