Mathildaa Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Hei! I dag var jeg hos gynekologen, h*n tror muligens jeg har endometriose og sender meg videre for utredning. Høyst sannsynlig blir dette på en privatklinikk, uten noe særlig ventetid. Siden vi nå også har prøvd å bli gravid i snart ett år, mener h*n at vi også får benytte muligheten til å utrede oss begge samtidig. Til tross for at årsmarginen ikke er nådd ennå (blir 1 år i juli). Jeg hadde gruet meg mye til i dag, men jeg ble tatt på alvor og det var deilig. Så nå får vi bare nyte livet, håpe at ting snart skal skje og at alt er i orden! Og skulle det så være så at jeg har endometriose og at det er dette som har ståt i veien for graviditet, får vi bare håpe at behandling kan få det ønskelige til å skje.... og måtte det være RASKT!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230094-f%C3%A5tt-videre-utredning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
thaliana Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 hei Så kjempebra mathildaa!! det er bare SÅ!!! viktig å føle at man blir tatt på alvor, og at legen man går til svinger seg litt rundt for å få fart på sakene...jeg mener...seigpining er ikke no kult !! Men endomitrose muligens er da ikke det værste...da vil det jo muligens løse seg "relativt" lett da kanskje...så deilig å vite hvorfor ikke spiren vil sitte da, og at det er noe man kan gjøre noe med > vi er litt i samme sted i løypa jeg skal til første konsultasjon til legen for å se hva som skal til (eller for å se) for at beibisen skal bli sittende i magen vår mer enn 5-8 uker...jeg krysser fingrene for at det skal være en "enkel" du har bare litt lite hormon, men dette fikser vi lett tilfelle hva gjør dem dersom det er endomitrose du har? kikkhull?? syns dette høres positivt ut jeg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230094-f%C3%A5tt-videre-utredning/#findComment-1745011 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathildaa Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 hei Så kjempebra mathildaa!! det er bare SÅ!!! viktig å føle at man blir tatt på alvor, og at legen man går til svinger seg litt rundt for å få fart på sakene...jeg mener...seigpining er ikke no kult !! Men endomitrose muligens er da ikke det værste...da vil det jo muligens løse seg "relativt" lett da kanskje...så deilig å vite hvorfor ikke spiren vil sitte da, og at det er noe man kan gjøre noe med > vi er litt i samme sted i løypa jeg skal til første konsultasjon til legen for å se hva som skal til (eller for å se) for at beibisen skal bli sittende i magen vår mer enn 5-8 uker...jeg krysser fingrene for at det skal være en "enkel" du har bare litt lite hormon, men dette fikser vi lett tilfelle hva gjør dem dersom det er endomitrose du har? kikkhull?? syns dette høres positivt ut jeg Hei! Takk for koselig svar! Det er så godt å kunne lufte tankene sine her inne og få så positiv støtte tilbake!! Skulle det være endometriose snakket legen min om kikkhull og/eller(?) evt hormoner. Han kunne ikke se at noe var galt på GU, så da får vi håpe på det beste, og at problemet er rimelig enkelt å løse. Kjenner jeg begyner å bli litt utolmodig nå Jeg håper for din del også at det er et problem som løser seg lett. Det må være utrolig frustrerende og skuffende å miste så mange ganger. En ting er når tanta er presis, da har en iallefall noe konkret å forholde seg til. Men å bli gravid må jo være enn sånn glede, og så bli så skuffet etterpå... En ting er iallefall sikkert, du har ikke vansker med å bli gravid! Så da får vi håpe det bare er noen enkle hormoner som skal til, og at spiren sitter som spikret neste gang! Lykke til på konsultasjonen! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/230094-f%C3%A5tt-videre-utredning/#findComment-1746107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.