Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest girlir

Har kjøpt canesten i forbindelse med sopp, men skjønner ikke helt "oppskriften", det er jo så mange forskjellige bilder der...

Er det greit nok å bare dytte stikkpillen inn selv med fingrene?

Det viser de nemlig på det ene bilde, på de andre to er det et redskap som vises...

I tillegg blør jeg littegranne, kan d ha med soppen å gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230098-hvordan-bruker-jeg-canesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Nå er ikke jeg veldig erfaren med Canesten, men har hatt sopp en gang og kjøpte da kombinasjonspakke på 1 vagitorie og krem. Vagitorien var veldig grei å få på plass med "instrumentet" som fulgte med, men det står da at man kan bruke fingrene også? poenget er at man skal få den så langt inn som mulig, også smøre med kremen tre ganger daglig i 4-5 dager(tror jeg, husker ikke hva som stod). Jeg ble i hvert fall veldig sår og tørr i skjeden en stund etter at jeg var ferdig med kuren og kvitt soppen(gikk til legen og fikk det sjekket, han anbefalte masse glidekrem under samleie og etter en stund forsvant sårheten helt), men blødde ikke..Kanskje legen din burde sjekke siden det er blødning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...