Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ånei

Hei jordmor.

Jeg er nesten 9 uker på vei i mitt svangerskap. I dag var jeg ute og gikk tur med eldstebarnet i vogn. Det var mange oppoverbakker, og jeg ble temmelig sliten. Da jeg gikk på toalettet neste gang, var det en tynn, tynn, blodstripe (omtrent som et hårstrå) i utfloden. Ved neste toalettbesøk var det et par millimeter med lys, lys rosa utflod.

Kan man få en slik liten sporblødning ved anstrengelse/fysisk aktivitet? Hvis det ikke kommer mer, er det da sannsynlig at alt fremdeles er bra med fosteret? Jeg kan nevne at jeg var til ultralyd forrige uke, og at alt da stod bra til med den lille.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23010-sporbl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Små spårblödningar kan komma under graviditeten utan att man vet någon orsak till denna. Eftersom dettta inte har fortsatt, så kan du utgå från att allt är bra. Det är bara om man blöder rikligt med färskt blod som man kan misstänka en spontanabort. Jag ser alltså ingen anledning till oro. Om denna minimala blödning kom pga att du överansträngt dig är inte lätt att veta. Du kan försäkerhets skull ta det lite mera med ro i några veckor.

Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23010-sporbl%C3%B8dning/#findComment-97813
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...