Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For noen måneder siden gikk jeg skikkelig på trynet. Ble dumpet av en fyr jeg syntes var helt fuckings fantastisk, og som jeg hadde hatt seks (i mine øyne) utrolige måneder sammen med.

Gråt, gråt, og gråt. Men klarte utrolig nok å motstå fristelsen til å ringe eller sende patetiske fyllemeldinger. I dag traff jeg han for første gang etter bruddet (han som tok initiativ til en "hyggelig kaffekopp" og jeg grudde meg veldig. Men det gikk så bra!

Litt vemodig var det jo, å tenke på alt det jeg hadde håpet på som det aldri ble noe av, men jeg er ikke forelska lenger og sorgen har slippet taket!! Tror jeg skal finne en jeg passer bedre sammen med, og ikke minst - en som er glad i meg. Så det er håp for oss alle.

Lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230107-til-dere-med-kj%C3%A6rlighetssorg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest - uten sorg er man fri -

Takk, jeg visste det var håp... ¨

Vi har nok vært i samme sko, det er deilig å høre at du har kommet deg ut og er blitt fri...

Jeg er på tur og er 75% på veien og glemme eks..Man skal da ha det bra og ha noen som er glad i en!

Jeg hadde verdens mest fantastiske selv ( i mine og ingen andres øyne), det skjærte seg og vi dro fra hverandre. Har tenkt på henne hver dag siden, men begynner å se at hun skulle kontrollere meg og nok ikke var så glad i meg...

Det er et slit, men hvor jeg gleder meg til å starte et nytt liv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...