Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt små mensmurringer helt siden jeg stod opp til morgenen..rundt klokken åtte i kveld hadde jeg litt blod i trusen. Venter ikke mensen før om 5 dager...men den er da alltid noe uregelmessig da. Var kjapp med å putte inn en tampong...men nå når jeg tok den ut, var det knapt blod på den...Håper at dette kna være en festeblødning, men tror det ikke! Har vært såå sur og grinete siste uken, men mindre øm i brystene enn jeg pleier å være. Hva tror dere? Går nok mot utredning i tankene mine....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230143-hva-er-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ønsker bebis

sån har mensen min begynt de to siste gangene.... det har aldri skjedd før, trodde at nå kanskje det endelig skjer noe, det begynner med bittelitt blod ca 5 dager før den egentlig skullr komme og så kommer det ike mere på en dag eller to og så kommer det bittelitt igjen som bare blir mere og mere og så er mensen der. sånn pleier mensen min ikke å være i det hele tatt! jeg trodde kanskje at den ble litt rar og forstyrret fordi jeg tenkte litt for mye på den. men du kan jo være heldig for det kan jo også være et tegn på graviditet!! håper det for din skyld. lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/230143-hva-er-dette/#findComment-1743247
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...