Gå til innhold

FU: To shave or not to shave

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Vel, jeg er jente og litt opptatt av det..Dvs, det er viktigst at jeg føler meg fin, jeg hadde ikke hatt lyst til å svinge meg i halmen med noen, hvis jeg hadde stubb og følte meg ulekker..Er ikke fullt så nøye på hvordan han ser ut, men en tommelfingerregel er jo at han heller ikke bør ha urskog og hår som er lengre enn tissefanten liksom..;-)

(Meeen..Sånn helt glattshavede menn..det er snålt det og..Jeg får homseassosiasjoner..Frisert er vel kanskje tingen!;-))

Men jeg ender nok sammenagt på : To shave!

Gjest Personifica

Jeg føler meg absolutt mest delikat og vel når barbert.Steller meg regelmessig, selv om jeg er singel.Hele meg!

Har hatt partnere som både har vært barbert og ikke. De må ihvertfall være trimmet.

Hadde et forhold til en mann som ikke brydde seg om barbering. Og jeg lot vær å shave meg jeg og. Må jo si at det var avslappende på en måte.

Og en annen side av saken; jeg jobber i helsevesenet og ser mange nakne kropper. Og gamle mennesker mister en god del av behåringen. så det er jo et tegn på ungdommelighet og fertilitet at man har hår.

Annonse

Jeg foretrekker helt glattbarbert. Men jeg har overhodet ingen motforstillinger mot alle andre varianter, med unntak av hvis det er abnormalt mye hår.

"............................................."

Vi vet jo alle at SDD er totalshava, men flyr du også rundt med hårløst underliv altså?! *Skuffa* Trodde du var skikkelig mannfolk jeg, Prozak...

Vi vet jo alle at SDD er totalshava, men flyr du også rundt med hårløst underliv altså?! *Skuffa* Trodde du var skikkelig mannfolk jeg, Prozak...

Eh....jeg snakket om hva jeg foretrakk hos kvinner. Selv shaver jeg bare pungen :-)

"............................................."

Annonse

ShitDiddelyDo

Sorry - trodde du shava alt på deg sjøl også. Beklager så meget at jeg har gitt uttrykk for noe annet her inne.

No hard feelings. :)

Men jo; jeg har shava kassa et par-tre ganger, men det er ikke noe jeg gjør til vanlig. Og jeg tar armhulene et par-tre ganger i året. Det er digg. :)

Litt hår rundt kølla foretrekker jeg, men det er langt fra noe buskas. Tynner ut med høvelen hver gang jeg shaver ballene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...