Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest klarja

Ja ja...tegn til mensen.

Hadde så lyst å bli gravid denne måned og har til og med innbilt meg litt småkvalme.

Har brukt sikre perioder i et år (har to barn fra før)

...men nå vil jeg ikke kjøre sikkert lenger!

Tenker på at mannen min har hatt en bitestikkel-betennelse siden sist og håper at alt er bra.

Nå er jeg 30...og det er vel kanksje ikke så lett å bare bli gravid når man bestemmer seg for det?

Vi hadde sex tre dager før eggløsning sist så det kunne jo ha gått! Men er det noen som vet om det er samme dag man har eggløsning eggløsningstesten slår ut, eller er det indikator på at eggløsning skjer i løpet av 1-2 dager?

Noen som har blitt gravid fort etter å ha "bestemt" seg?

Fortsetter under...

Eg kan vertfall skrive under på at ein ikkje berre blir gravid når ein sjølv helst vil det..har prøvd i 11 mnd. no og ser ,mørkt på det...men men.

På mine eggløysinstestar er det slik at den blir positiv 1-2 døgn før eggløysinga! Reknar med det er slik med alle i grunn...

Eg kan vertfall skrive under på at ein ikkje berre blir gravid når ein sjølv helst vil det..har prøvd i 11 mnd. no og ser ,mørkt på det...men men.

På mine eggløysinstestar er det slik at den blir positiv 1-2 døgn før eggløysinga! Reknar med det er slik med alle i grunn...

Solbaer- hvilken EL-test bruker du?

Solbaer- hvilken EL-test bruker du?

Eg har brukt nokre frå billige-tester.no , nærmare bestemt: http://www.billige-tester.no/eggløsningstest_strimmel-c-4_6.html?sort=2a&page=1

Klipp ut og lim inn adressa, ellers kan du berre gå på billige-tester.no og finne eggløysingstestar (eg har brukt den billigaste enklaste typen-strimmel). Synes dei er heilt greie...og ikkje alt for dyre. :)

Eg har brukt nokre frå billige-tester.no , nærmare bestemt: http://www.billige-tester.no/eggløsningstest_strimmel-c-4_6.html?sort=2a&page=1

Klipp ut og lim inn adressa, ellers kan du berre gå på billige-tester.no og finne eggløysingstestar (eg har brukt den billigaste enklaste typen-strimmel). Synes dei er heilt greie...og ikkje alt for dyre. :)

Men får du faktisk utslag når du har El? Jeg holder på med El-test fra Clearblue nå, og regner med å el i løpet av et par dager.

Har hørt så mye negativt om at slike tester ikke alltid gir utslag, så er rett og slett veldig usikker på om dette har noe for seg..

Prøver uansett å bli gravid da :)

Har hørt om folk som aldri fikk utslag, men likevel ble gravide i samme periode.

Men får du faktisk utslag når du har El? Jeg holder på med El-test fra Clearblue nå, og regner med å el i løpet av et par dager.

Har hørt så mye negativt om at slike tester ikke alltid gir utslag, så er rett og slett veldig usikker på om dette har noe for seg..

Prøver uansett å bli gravid da :)

Har hørt om folk som aldri fikk utslag, men likevel ble gravide i samme periode.

Jo, eg får utslag på dei testane. Så får vi no berre håpe det stemmer då ;)

Annonse

Jo, eg får utslag på dei testane. Så får vi no berre håpe det stemmer då ;)

Jeg fikk utslag på to ulike typer EL-test i går morges, har prøvd i noen dager nå. Men likevel: De sier jo ingenting om hvor nærme man er el, ettersom man ikke vet når stigningen faktisk begynte. Men dette har kanskje ikke så mye å si?

Er litt forvirra...

Har ikke mulighet til å ha sex før i morgen kveld, og da har det gått over 48 timer siden jeg testa positivt. Men hadde sex i går, rett før jeg testa positivt.

Får vel bare vente... Og stå på ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...